onsdag, april 21, 2010

MORGENLUKSUS

De næste tre dage byder på kursus, jeg skal gerne blive klogere på, hvordan man går fra ide til projekt, hvordan man får forskningsbaseret viden til at fungere i praksis. Jeg glæder mig, for jeg skal være sammen med min souschef, og alt bliver meget nemmere, når man er to, der hører tingene og kan snakke om dem senere hen.

En lille bivirkning er, at jeg skal møde 1½ time senere. Det har jeg ikke noget imod, jeg stod op tidligt, så jeg havde god tid her hjemme. Der er bagt boller til de meget arbejdende landmænd, smurt madpakker som vanlig, og så er der altså også tid til et lille blogindlæg.

DSC01312

DSC01225

Når jeg kommer hjem, håber jeg, at jeg ikke er vissen og tør, men stråler som en lille sol og har nye ideer.

10 kommentarer:

  1. Mon ikke du både stråler og er frygtelig træt :-)

    SvarSlet
  2. altid godt at være to til at dele kursus oplevelser :-) god fornøjelse

    SvarSlet
  3. Kurser kan være vældig givende - både med nye ting, og med ting man godt ved, men som bliver præsenteret på en ny måde, så man får et spark bagi til at komme videre på den nye måde.
    Hav et godt kursus!

    SvarSlet
  4. Sådan en god times tid om morgenen kan opleves som ren foræring. Du har i hvert fald brugt den godt.
    Du kommer sikkert inspireret hjem - måske også lidt træt. Godt at følges med en kollega. Jeg er sikker på, du ligner den blomst, der strutter. ;-)

    SvarSlet
  5. At få lov at begynde dagen i eget tempo giver energi til resten af dagen. Også en arbejdsom dag. Og ja, at være to er mere end dobbelt så godt, også i arbejdet! Jeg skal have min nye kollega "Smil Gud elsker dig" med til Aalborg i aften:-)

    SvarSlet
  6. Lyder som et spændende kursus. God fornøjelse :)

    SvarSlet
  7. Jeg er sikker på du stråler.

    Det er altid dejligt at få nye input, og når man er 2 kan man altid diskutere/snakke videre når man kommer hjem igen.

    God dag

    SvarSlet
  8. Håber at du har haft en dejlig og inspirerende dag, så du kan glæde dig til de 2 næste.

    SvarSlet
  9. Jeg håber, din dag bliver god. Det med sol, er vist så som så. Den var her til en start, og så ved jeg ikke lige hvad der skete. Nogen slukkede lyset og haglet har det også :(

    SvarSlet
  10. Miri, træt det er jeg er, og hovedet summer :-)

    Tak Anne, vi nyder meget at være af sted sammen :-)

    Tak Conny, og det med at få vendt kendt viden er nemlig en god ting, og tit får man lige puttet lidt mere viden på :-)

    Betty, jeg føler mig ikke så struttende :-) men hovedet er fyldt med ideer :-)

    Charlotte, håber I havde en god tur til Aalborg, spændende for din nye kollega om hun kunne forstå jer :-)

    Tak Anette, det er spændende :-)

    Helle, vi nyder at være to af sted :-)

    Hanne, jeg glæder mig også til i morgen :-)

    Deborah, så har vi været heldigere end jer, for her har solen skinnet hver dag, men der er hunde hamrende koldt om morgenen :-)

    SvarSlet