mandag, juni 28, 2010

DANMARK DEJLIGST

Motorcykelturene i klubbens regi har indtil nu været placeret i mine arbejdsweekender (det er landmanden, der arrangerer, så hvad mon jeg skal lægge i det?), men i går kunne jeg endelig komme med.

IMGP0858

Vi startede nede ved Hobro Nord, og så gik eftermiddagsturen ellers rundt på små veje i området mellem Hobro og Mariager.

IMGP0861

Turlederen havde endda arrangeret, at folk i de små landsbyer og ude ved gårdene havde stillet stolene ud, sat flag frem og vinkede til os.

IMGP0863

Nå ja der var vist også et DM i landevejscykling i samme område samme dag ;-)

IMGP0873

Solen skinnede, Danmark bød sig til, den mand, jeg snart har været gift med i 25 år, styrede maskinen sikkert rundt, og jeg kunne nyde ham, landskabet og vejret på en gang.

IMGP0887

Jeg er heldig :-)

12 kommentarer:

  1. Ja, du er da vist heldig:)

    SvarSlet
  2. Mon ikke I er heldige med hinanden begge to...:-))
    Skønne billeder fra vores dejlige land.

    SvarSlet
  3. Ja vist er du heldig Lene......både med mand motorcykel og pragtfuldt vejr på en tur dag :0)

    Varme sommerhilsner Dorthe

    SvarSlet
  4. Nemlig Eva :-)

    Inge, det håber jeg gemalen synes :-)

    Dorthe, sådan en dag forskønner hverdagen :-)

    SvarSlet
  5. Jeg vil sige med Inge, at I vist er heldige begge to :-)

    Æv, jeg hoppede på den med stolene lige indtil næste billedtekst :-D
    Men det var dog et pragtfuldt vejr til jeres tur - det fås vist ikke bedre.

    Rigtig god ferie til dig - glæder mig til at høre om dine oplevelser i Normandiet.

    SvarSlet
  6. Det er så dejligt, ikke bare at være heldig, men også at vide det!

    SvarSlet
  7. Landmanden vil da ha' dig for sig selv i dine friweekender... ;) Du ER da heldig....

    SvarSlet
  8. Ja det er du og heldig især fordi du påskønner det! Skønne billeder af Mariager.

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig tur. Skønt, du endelige kunne komme med. Rigtig sommerstemningbilleder

    SvarSlet
  10. Ellen, det glæder mig at du blev snydt lidt :-) Jeg glæder mig også til at opleve Normandiet :-)

    Charlotte, det sidste gør det endnu bedre :-)

    Jette, se det havde jeg slet ikke tænkt på, tak for den vinkel :-)

    Tak Oline, at kunne se det er netop meget dejligt :-)

    Tak Deborah, og så i sådan et vejr :-)

    SvarSlet
  11. Hej Heldige Lene!
    Sig mig, har du sådan en knap på kameraet, der hedder "blå himmel"? :-)

    SvarSlet
  12. Conny, ja har du ikke det? :-)

    SvarSlet