fredag, marts 25, 2011

FREDAG EFTERMIDDAG

Det er weekend!

Der er udsigt til

en kortere nat mellem lørdag og søndag

en lørdag med sang (koret skal øve hele dagen)

en søndag med læsning af diverse artikler med henblik på at blive klogere på, hvad jeg vil skrive opgave om.

en fredag aften, hvor jeg hopper over det lave gærde. Landmanden skallige om lidt køres nordpå efter en traktor og gyllespreder. På hjemturen skal der handles ind, jeg har opdaget Godt begyndt tilbuddene i Føtes, mad i den sunde ende af fast food begrebet, det bliver vores aftensmad.

traveturene, som skal trippes. Skal jeg mon kalde min skridtæller for en triptæller?

Ha en rigtig god fredag aften

7 kommentarer:

  1. I må have en dejlig fredag aften, omkring det lave gærde.. :-) Hehe.. ja det må være en triptæller du har nu.. :-)

    SvarSlet
  2. De der "godt-begyndt-tilbud" lyder da spændende. Dem vil jeg kigge på ved lejlighed. Men i aften står den altså på pizza fra den lokale kebab-pusher, benene op, og hjernen fra.
    God fredags-nydning.

    SvarSlet
  3. Puha, kan man virkelig synge en hel dag?
    God fornøjelse med at trippe-trave og god weekend til dig.
    Jeg smutter på håndarbejdsmesse i Middelfart i morgen :-)

    SvarSlet
  4. Ja du har planene klare for helgen.
    Ønsker deg en riktig god helg :)

    SvarSlet
  5. Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  6. Det lyder som en stak gode planer, Lene. Rigtig god weekend til jer :-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde Inge, og det lave gærde smagte herligt. Og hvidvinen dertil :-)

    Tak i lige måde Eva, ja pizzeria findes ikke så meget herude på landet ;-)

    Tak i lige måde Ellen. Hele dagen er måske overdrevent formuleret, men 9 - 14 og heri indgår opvarmning med strækøvelser, rytmelege og en god lang frokostpause :-)

    Tak i lige måde Astrid, jeg ved godt hvordan weekenden skal foregå :-)

    Tak i lige måde Oline, mon ikke du også skal læse :-)

    Tak i lige måde Liselotte og skulle I køre en tur søndag, så ved du hvor vi bor :-)

    SvarSlet