onsdag, marts 02, 2011

UDHVILET?

Føj for den

At vågne 10 minutter, før jeg skulle være mødt, er ikke sjovt.

Og så på denne sidste dagvagt, hvor alt skulle klappe, for at jeg kunne sige færdig arbejde inden start på diplomuddannelsen. I forvejen skal jeg møde 1½ time før aftenvagterne de næste dage pga personalemøde og et afsluttende møde i en arbejdsgruppe. Nu må jeg møde tidligere, så jeg med god samvittighed kan sætte mig på skolebænken mandag morgen.

Og jeg føler mig ikke en gang udhvilet. Jeg tager mig lige en lille tepause.

en lille pause

15 kommentarer:

  1. Det er så ubehageligt at vågne lige før, man skal møde.
    Jeg føler med dig.
    Og ønsker dig et godt forløb med at nå det, du skal..
    Det lyder hyggeligt hos din far. I deler dejlige oplevelser.

    SvarSlet
  2. Betty,tak :-) det har forfulgt mig resten af dagen, det er som om jeg ikke kan finde mig til rette.

    SvarSlet
  3. Øv, sikke en træls måde at starte dagen på. Håber du når at rette op på dagen inden den er forbi.

    SvarSlet
  4. Åh nej hvor øfferen at starte dagen på den måde. Jeg håber, at du nu er kommet dig ovenpå din forjagede start.

    SvarSlet
  5. Ufff hele dagen bliver skæv når man sover over sig.. men det sker jo for de fleste af os en ganske sjælden gang.. :-)

    SvarSlet
  6. Man kommer til at gå ved siden af sig selv restsen af dagen :(

    SvarSlet
  7. Irks! Jeg håber, din dag alligevel er kommet til at hænge sammen. Selvom det er noget ubehageligt at være "bagud" fra starten!

    SvarSlet
  8. Der er ikke noget værre end komme for sent op og af sted. Uanset hvor meget man forsøger at slappe af og tage den tid det tager, er det bare helt forkert :)

    SvarSlet
  9. En "ommer"-onsdag - æv, æv.
    Jeg håber torsdagen starter til tiden og bliver af den gode og fremkommelige slags.
    Kærlige hilsner

    SvarSlet
  10. Men det var så et skønt billede, du satte på indlægget! Alt godt med studierne.

    SvarSlet
  11. Jeg håber, du havde en rimelig onsdag. Det er hæsligt at komme for sent op.

    SvarSlet
  12. Marianne, dagen gik Ok og koraften blev aflyst, så jeg puttede mig med en film og en kop te :-)

    Winnie, det gjore jeg, men jeg følte mig ved siden af hele dagen :-)

    Inge, det var så pinligt, men de andre nød kagerne :-)

    Helle, fuldstændig, jeg kom aldrig op i normal tempo :-)

    Anne, den hang sammen :-)

    Pernille, så sandt, så sandt :-)

    Hanne, torsdagen er startet som den skal, håber det fortsætter :-)

    Tak Charlotte :-)

    Ravheks, dagen gik Ok, jeg skulle til to møder, hvor jeg var nærværende :-)

    SvarSlet
  13. Pyha, sikke en start på dagen, Lene - jeg mindes med rædsel de par gange, jeg har oplevet det samme.

    SvarSlet
  14. Uf, det har vi nok alle sammen prøvet, og det sker iflg. Murphy altid, når det absolut IKKE må ske!
    Og af en eller anden grund får man aldrig indhentet den tabte tid i løbet af dagen.
    Godt, at du kunne tage dig en slap-af-aften :-)

    SvarSlet
  15. Madame, det er så pinligt, og heldigvis sker det da sjældent :-)

    Ellen, man får aldrig indhentet tiden, det er nemlig sandt :-)

    SvarSlet