torsdag, april 14, 2011

AFTENSSTUND

Dagen er gået med raske fjed, pauser er blevet indlagt undervejs.

Aftenpausen blev med en lille travetur med udsigt til fly, skyer og sol. Hjemme i et hjørne af gårdspladsen gemmer sig blomster, der ikke gør noget væsen af sig, men løfter man de koket bøjede hoveder, opdager man en lille skønhed.

P1000077

I morgen skal der plukkes til vaserne af friske forsythiagrene, ribesgrene, påskeliljer og påskeklokker.

Men i aften skal der arbejdes videre. Jeg nærmer mig slutningen på finpudsningen, opgaven skal printes ud i aften, jeg skal ikke risikere, at en strømafbrydelse i morgen tidlig forhindrer mig i at køre til Århus og aflevere rettidigt.

P1000079

12 kommentarer:

  1. Godt gået Lene.. der er jo mange timer til aflevering :-) Du er forhåbentlig godt tilfreds med dig selv.. Det kan du i hvert fald roligt være.. :-)
    Sov godt og god tut til Århus.

    SvarSlet
  2. Tak Inge, jeg er dødtræt lige nu, men den bliver ikke 5 morgen som sidst, inden jeg sover :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt, at du er ved at være færdig og forhåbentligt snart kan holde påskeferie?
    Hvor er den blomst smuk!

    SvarSlet
  4. Tak Oline, og nu slås jeg med for mange ord inkl.mellemrum,men landmanden er heldigvis en god korrekturlæser :-)

    Charlotte,lige om lidt (en time eller mere) ;-)

    SvarSlet
  5. Miri, det gjorde jeg :-)

    SvarSlet
  6. Jammen har du vært iherdig og målrettet,Lene. Gratulerer, nå er du i mål.
    Nyt påskefri, naturen og samvær med familien.
    God påske :o)

    Mvh Elisabeth

    SvarSlet
  7. Så er du ved at være ved vejs ende og godt at du har en til at læse korrektur...Pøj pøj med opgaven, selvfølgelig går det fint...;-D

    SvarSlet
  8. Nu må du være ved vejs ende, opgaven er sikkert afleveret på dette tidspunkt.Så´er der bare at vente...Jeg er sikker på, det kommer til at gå rigtig godt!!!!!
    Du kan nu fuldt og helt nyde de mange dejlige dage, der kommer sammen med din familie.

    SvarSlet
  9. Lykkeligst at hvile på er fuldendte gerning.


    Og rigtig god og velfortjent familie-påske, når du når dertil.

    SvarSlet
  10. Tak og god påske til dig også, Elisabeth :-)

    Tak Annemarie, det sidste ved vi om 1 måned ;-)

    Tak Marie, jeg vil helt sikkert nyde det :-)

    Tak Eva, fuldendt gerning er godt :-)

    SvarSlet