lørdag, april 30, 2011

BACK TO WORK

Hjernevindingerne knagede, ting var ændret lige, før jeg gik fra til uddannelse, så de var endnu ikke blevet til en rutine for mig. Det krævede mere hjernearbejde, og da patienterne samtidigt kom i en lind strøm, så endte det med 1 times overarbejde for mig  og min kollega. Trods det havde jeg endda følelsen af at overlade mange løse ender til de to nattevagter, og lægerne var først ved at gå aftenstuegang, da jeg gik hjem.

Jeg er spændt på, hvordan dagen i dag er gået, for sådan en travlhed har det med at forplante sig, man skubber hængepartier foran sig, håber på at den næste vagt kan nå det. Ellers må vi se, om ikke vi kan nå det i aften, så er mine hjernevindinger vel også kommet op i omdrejninger.

Først kører jeg dog en tur ned til min far og drikker formiddagste sammen med ham.

P1000192

Ha en god lørdag.

6 kommentarer:

  1. God formiddag sammen med din far.. :-)

    SvarSlet
  2. Studier og job er krævende på hver sin måde - og omstilling skal der til. God tur til din far!

    SvarSlet
  3. Tak Inge, det blev en god formiddag :-)

    Tak Ruth :-)

    Tak Charlotte, omstillingen måtte der til :-)

    SvarSlet
  4. Ingen god følelse å gå fra jobb med mange uferdige gjøremål. Kjenner til det i min jobb også. Og 8 uker fravær fra jobb gjør at man fort kjenner seg fremmed. Men det går seg til.

    Koselig om du tar deg tid til en kikk innom min "nyfødte" blogg.
    Ha en god 1.mai-søndag.
    Mvh Elisabeth

    SvarSlet
  5. Tak i lige måde Elisabeth. Du kan tro, jeg gerne vil på besøg hos din blog :-)

    SvarSlet