mandag, april 11, 2011

DAGEN I DAG

Var jeg lettet, da mit dokument blev fundet igen? Ja

Er jeg afklaret med min opgave? Overhovedet ikke.

Det er som om kaos er brudt løs. Inde i min hjerne kan jeg godt tænke tanker, men at få dem ned på papiret, så jeg føler, at jeg får analyseret og diskuteret, det går slet ikke.

Nu har jeg sendt nogle udkast til vejlederen, så håber jeg på feed-back i morgen.

Det er ikke sådan, at jeg tror, jeg dumper, men det her emne er mit speciale, jeg vil forfærdelig gerne klare mig godt.

Pludselig er tiden så kort, jeg har noter flydende overalt, tanker i hovedet, og min plan om at være færdig med analyse og diskussion i morgen, skrive konklusion og perspektivering onsdag og så have torsdag til at rette igennem, ser ud til at smuldre stille og roligt.

Landmændene har derimod godt fat i den sorte muld. De sidste kartofler fra 2010 blev sorteret i dag, de er stadig lige faste, flotte og gode i smag. Samtidig sad en mand på traktoren hele dagen og pløjede.

Og jo de fik mad, gode kartofler og mørbradgryde med kogte grøntsager til.

Og jo jeg fik gået min travetur, det løfte til mig selv har jeg da holdt. Skridttælleren siger 9800, 12000, 8900, 10700, 11800,11400,14000 de sidste 7 dage.

Lad Pæren fra Georg Gearløs lyse min hjerne op i morgen.

P1000051

10 kommentarer:

  1. Ja, jeg håber også et forklarelsens lys vil skinne over dig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg sender lys, ro og overblik afsted mod dig - du ved jo, at lige pludselig så ser du enden af den snor, du skal have fat i, og så kører det :)

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på at du snart er på vej ud af den frustrerende fase og inden længe vil kunne skimte den endelige form. God arbejdslyst med det sidste seje træk.

    SvarSlet
  4. Håber virkelig at du får styr på tankerne og ned på papiret...Uhmm mørbradgryde lyder lækkert, og sikke en masse du får gået..;-D Jeg er sikker på at du nok skal klare din opgave..:-0

    SvarSlet
  5. ... jeg vil bare lige fortælle, at billedet af mariehønen på mit ben, det er altså ikke redigeret :)

    SvarSlet
  6. Tak Lavendel, pæren er begyndt at lyse :-)

    Tak Helle, jeg ved det jo, men det er ikke det samme som at jeg agerer på det ;-)

    Tak Laura, nu har jeg i hvert fald fået sat ord på hvorfor jeg havde frustrationer over diskussionsdelen, så er det spændende om jeg kan føre det tænkte ud i livet. Og hvad min vejleder siger om det sendte, som jeg mildt sagt ikke var tilfreds med!

    Tak Annemarie, det er dejligt med folk, der tror på mig :-) Og nu inspirerer du mig til at tage traveskoene på.

    Helle,jeg er vildt imponeret over at sandkorn og mariehøne står så skarpt uden redigering, wow.

    SvarSlet
  7. Jeg kan høre ,du føler at være på rette vej.Held og lykke videre frem. Jeg er sikker på, at du vil klare det flot.
    Lønstrup er et smukt sted, jeg må huske, at vi vender tilbage dertil!

    SvarSlet
  8. Jeg ved godt du ved det Lene :-) men siger det lige alligevel.. Du er midt i processen, og det er en helt normal tilstand du befinder dig i.. Du når det hele, og det bliver godt.. :-) Sådan nu kan du slappe af og bare skrive fra hjertet.. ;-)
    Godt du fik dit dokument igen.. Det er en god IT'er du har der.. :-)

    SvarSlet
  9. Marie, tak for tilliden :-) Lønstrup er en skøn by hvor der stadig er små butikker midt i byen og ikke kun cafeer og restauranter.

    SvarSlet
  10. Inge, tak for ordene. Det var godt at få dokumentet, det er nemmere at ændre, når man har noget at gå ud fra, og i dag er store ændringsdag :-)

    SvarSlet