fredag, april 29, 2011

FREDAG MORGEN

Jeg har grinet her til morgen, jeg har bagt boller, jeg har hængt vasketøj op, jeg får et shock hver gang, jeg går forbi et spejl (har fået farvet øjenbryn, hvad jeg før hen aldrig fik), jeg har tjekket hotelværelser i Hamburg, jeg har tændt for fjernsynet, jeg har læst blogs, jeg har dækket bord til den faste fredagstradition med rundstykker, jeg har sat vaskemaskinen i gang igen.

Jeg vil gå en tur før aftenvagten, jeg vil strikke lidt, jeg vil grine mere, jeg vil hente en bog, jeg vil lade vaskehallen vaske min bil, jeg vil lave aftensmad til landmanden, jeg vil nyde dagen.

moreltræ

God fredag til dig

7 kommentarer:

  1. Jubiii - så kan jeg godt :-) DET var dejligt!
    Du skriver så godt og jeg nyder at læse med og det skulle du jo gerne have at vide!!

    Jeg fniser lidt over dine øjenbryn!! Det må være lidt af et chok at se noget forandret hos sig selv ;-)

    Blir også lidt misundelig.. rundstykker.. Gad vide om man kan bage nogle selv som smager af rundstykker?

    SvarSlet
  2. Skønt at starte dagen med at grine, det er den bedste begyndelse der findes.. :-) Nyfarvede øjenbryn ser vildt underligt ud i starten.. der er en fremmed dame i mit spejl.. ;-)
    Hav en lattermild dag

    SvarSlet
  3. Min mand kalder nyfarvede øjenbryn for "skovsnegle" :-)

    God fredag til dig og dine Lene.

    SvarSlet
  4. Den allerbedste start på dagen :) Jeg er glad for, at mine øjenbryn er så mørke, at jeg ikke skal farve dem, tænk at få sådan et chok igen og igen ;)

    SvarSlet
  5. Kong mor, det var dejligt at du nu kan kommentere igen og tak :-) det var takket være dig at jeg fik mit første grin, jeg gik ind på superheltemors blog :-)

    Inge, jeg må ha linket til superheltemors blog, for hold da op som jeg grinte :-)
    Og de øjenbryn er heldigvis knap så markante i dag ;-)

    Tak Lise, og min mand har så travlt, så han lægger ikke mærke til noget, jeg har jo så også briller på, der dækker lidt :-)

    Helle, et grin er godt at starte dagen med :-) Ja mine øjenbryn er nærmest usynlige og det har de været i 54 år, så det er noget af en ændring sådan at få farvet bryn :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt med en lattermild nydningsdag!

    SvarSlet
  7. Charlotte, jeg nyder og jeg griner, det er så godt :-)

    SvarSlet