søndag, april 10, 2011

MAKROSJOV MED FRUGTHØST

At høste frugten af noget vil sige at nyde fordelene af veludført, måske besværligt arbejde.

Jeg håber, jeg når så langt.

frugten

Jeg vil hellere høste frugten af dette indkøb

hjelm

eller frugten af  leg med kameraden inderste kerne

Vil du lege med i fotolegen eller være med til at bestemme vinderen, så kig med her.

Jeg har ondt i maven, og har netop nu fået lavet noget ved den bærbare, så den konstant markerer alt (og meget mere), jeg trykker på, hvilket betyder, jeg ikke kan rette i mit dokument.

Godt der venter en motorcykeltur i eftermiddag, når min nye hjelm med trådløs kommunikation er opladet. Jeg glæder mig!

Og det her er, som du nok har regnet ud, REN OVERSPRINGSHANDLING.

God søndag til dig.

14 kommentarer:

  1. intet så godt som overspringshandlinger på smukke søndage :D god tur :D

    SvarSlet
  2. Tak Anne :-)
    Overspringshandlinger er livsnødvendige!

    SvarSlet
  3. Solskin, overspringshandlinger og MC tur med ny hjelm.. det bliver en skøn søndag.. :-)

    SvarSlet
  4. Fin hjelm og en mc-tur er en god overspringshandling..;-D Hav en god tur..

    SvarSlet
  5. Spidsfindig løsning! Håber du havde en dejlig tur, trods alt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg håber, at du har haft en dejlig overspringende søndag :) Jeg har været på terrassen og i haven uafbrudt siden kl. 10 :)

    SvarSlet
  7. Det må have været en dejlig tur i dag - der er mange mc'er ude!

    SvarSlet
  8. Hvilket der jo også skal være plads til. Håber i har nydt vejret. Det har vi.
    Kh Betina.

    SvarSlet
  9. Inge, det blev en skøn dag med alt for lidt opgaveskrivning, men jeg håber pausen har klaret hjernen :-)

    Tak Annemarie, hjelmen klemte desværre, jeg håber det kun er en overgang, og det var skønt at sidde bagpå motorcyklen igen :-)

    Tak Ditte, vi havde en god tur :-)

    tak Helle, ren overspring blev det til :-) Hold da op,har du ikke røde kinder nu?

    Charlotte, der var masser af MCer på vejen :-)

    Betina, vi har nydt vejret i fulde drag :-)

    SvarSlet
  10. Lene, jeg forstår så glimrende dine overspringshandlinger, men det er ikke bare en dum gang 'Track Changes', du var igennem, vel?
    Nej, det troede jeg nok heller ikke ;-)
    Pøj-pøj. Du kommer igennem det som et helt menneske.

    SvarSlet
  11. Håber du har fået kinderne rettet ud efte køreturen:-))
    Mon ikke den bærbare bare var overtræt.
    I morgen springer du lige på hovedet i handling:)
    kærlige hilsner

    SvarSlet
  12. Tak Ellen, jeg måtte lige google track changes, jeg kendte ikke det begreb ;-)
    Hvad jeg havde gjort og hvad gemalen gjorde for at rette det, aner vi ikke, men nu virker min bærbare, til gengæld har jeg så dummet på anden vis, hvilket næste indlæg vidner om.

    Tak Hanne, det gjorde godt og netop den indstilling med at springe på hovedet var planen i går. I dag endte det så med en maveplasker :-)

    SvarSlet
  13. En alternativ tolkning af frugtbilleder. :) Håber du havde en god dag og dejligt du vil lege med. :)

    SvarSlet
  14. Selv tak Catarina :-)

    SvarSlet