søndag, april 03, 2011

SÆT KRYDS I KALENDEREN

Det er lang tid siden, landmanden har været med i biografen, det er endnu længere siden, at kun min gode ægtefælle og jeg har været alene i biografen.

I aften har vi set Kongens store tale.

Heldigvis faldt landmanden ikke i søvn, og heldigvis syntes han lige så godt om filmen, som jeg gjorde. Heldigvis, fordi jeg havde overtalt ham til at gå i biografen.

Hvorfor syntes jeg om filmen? Den var langsom i tempo, den var morsom, den var rørende, og skuespillerne spillede fantastisk godt. En rigtig engelsk film.

Nu er det tid til a nice cup of tea, og bagefter skal jeg have styr på papir og tanker til morgendagens vejledning.

DSC03707

6 kommentarer:

  1. Det er en rigtig dejlig film.
    Sådan på den der særlige engelske underfundige måde.
    God opgave-mandag.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt enig. Man kan godt undre sig over, at man kan lave en 2-timers-film om (næsten) ingenting, men den var virkelig dejlig.

    SvarSlet
  3. Veldig lenge siden jeg har vært på kino. Sist jeg og min mann var på kino ble han så skuffet over filmen at det var ingen god opplevelse for noen av oss. Tror det gikk litt på egne opplevelser i oppveksten som nok fortsatt gjør litt vondt.
    I går var vi på årets første motorsykkeltur. Godt at sesongen er i gang igjen.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlet
  4. Stort stort stort.. en vågen landmand i biografens mørke.. Jeg er nok nødt til at prøve om jeg kan få Hasse med ind og se den.. men det er sørme svært når det er lyst om aftenen.. :-)

    SvarSlet
  5. Den var også dejlig den film!
    Som du siger - helt engelsk og fin!

    SvarSlet
  6. Tak Hanne, lige nøjagtig underfundig på engelsk :-)

    Eva, ret fantastisk, tale og tale og tale, men spændende og god :-)

    Tak i lige måde Astrid, dejligt at I er kommet ud på motorcyklen, det varer vist lidt endnu her :-)

    Inge, og med så gode stole nu til dags er det faktisk ret fantastisk, at han ikke faldt i søvn :-)

    Kong mor, og jeg er glad for at du ved hvad jeg mener, når jeg siger en rigtig engelsk film :-)

    SvarSlet