lørdag, april 02, 2011

WE HAVE A WINNER

DSC03703

DSC03701

DSC03698

 

Istvan modstod presset at være den, alle havde rost på kurset, og alle forventede ville levere en fin indsats.

Der var unghunde, der var ældre end ham, faktisk var han den yngste af alle hundene, kun 6 måneder gammel.

Så må man som hund vel godt nyde sejren lidt.

 

 

 

Og jeg nyder, at vi har en hund, som nu lydigt sætter sig på måtten, når jeg skal tørre dens poter.

En skønne dag kan jeg gå lange ture med den uden snor, akkurat som jeg kan gøre med Laika, men lige nu gælder det symbiosen landmand – Istvan. Istvan elsker at være sammen med landmanden, så den er med ham overalt på gården, selv i traktoren. Og det giver pote i tillid og tilknytningsforhold og altså nu også en 1. plads i lydighed.

17 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke med præmievovsen.
    Og tusind tak for solskinnet, det titter langt om længe frem og æder dis og tåge.
    Det vil min præmiehund og jeg fejre med en god lang travetur - i solskin forstås :)
    Fortsat go´lørdag

    SvarSlet
  2. Tillykke med Istvan,det var rigtig flot.
    En god weekend til dig

    SvarSlet
  3. Tillykke...godt gået... :o9

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare godt gået af såvel hunden, som dens mennesker. Superflot! Hjertelig tillykke med sejren :-)

    SvarSlet
  5. Jamen, jamen, jamen....., hvor er han da dygtig den lille. Tillykke .

    SvarSlet
  6. Han er så dygtig og gør landmanden stolt, er jeg sikker på. Han er kommet til de helt rigtige mennesker. Han er en heldig hund :-)

    SvarSlet
  7. Dygtiiiiiig :0)
    Stort tillykke herfra - dem kan du godt være stolte af.

    SvarSlet
  8. Tak Hanne, håber at turen blev dejlig :-)

    Tak i lige måde Conny :-)

    Tak Pi Andrea, jeg giver rosen videre :-)

    Tak Anitta, ja det er dejligt, når det arbejde, hund og mand har gjort, lykkedes :-)

    Tak Eva, jamen det er han jo, fuld af narrestreger men alligevel nem ved at lære :-)

    Tak Liselotte, rosen gives videre. Jeg høster af indsatsen :-)

    Winnie, du har det helt rigtige tonefald på "dygtig" kan jeg høre :-)

    SvarSlet
  9. Flot, tillykke til Isvan, men mest tillykke til landmanden, det er hundeføren der gør forskellen :-)

    SvarSlet
  10. Tak Inge, jeg er enig :-) og giver rosen videre.

    SvarSlet
  11. Nårhh, søde dygtige hundebasse ! Stort tillykke :o)

    SvarSlet
  12. Tak Therese, og lige nu sover begge hunde på stuegulvet, mens landmanden ser boksning, de hygger sig :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det flot! Af hund og ejer, ja I så har I også bevis fra ander på, at I er gode til det:-)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke - den slags kommer ikke af sig selv. Ham landmanden har gjort et stort stykke arbejde, men I er jo heller ikke dem der ligger på den lade side, og hunden har åbenbart potentiale... I ønskes en rigtig dejlig søndag, og husk nu at det er hviledagen ;o) kærlig hilsen fra sydvest !!!

    SvarSlet
  15. Tillykke til dem begge - hvor er det flot :)

    SvarSlet
  16. Tak Charlotte, jeg har ingen andel i det, jeg nyder kun frugten af det gode samarbejde mellem hund og mand :-)

    Tak fru kock, landmanden nyder fridagen ved vandet og jeg nyder roen til at læse, søge og tænke :-)

    Tak Helle, rosen gives videre :-)

    SvarSlet
  17. Tillykke til Istvan og til jer, der har lagt kræfter i at gøre ham så dygtig. Hvor er han en smuk hund - fantastisk stolt holdning

    SvarSlet