søndag, maj 22, 2011

SÅ TÆT PÅ

Jeg var træt efter aftenvagten, jeg gik i mine egen tanker ned for at klæde om. Overfor sygehusets indgang ligger en 7eleven butik, den fristede med lækre cookies, jeg kunne lige forestille mig, hvor godt sådan en ville smage til en kop midnatste.

På vej over til butikken registrerede jeg en bil med en mand, nogle børn og en “bomuldshund”, nå de venter nok på mor, tænkte jeg.

På vej tilbage sad manden stadig i bilen, jeg kunne se en dreng stå inde i forhallen, jeg smilte lidt ved tanken om, at mor vist havde overarbejde, ligesom jeg havde haft. Da jeg gik forbi drengen, kiggede jeg ind i elevatoropgangen, her stod to drenge mere af samme højde og drøjde. Jeg gik videre, pludselig slog det mig, en “bomuldshund”, tre drenge af samme højde og drøjde, en mor der er på aftenvagt.

Det er da Charlottes drenge!

Jeg kunne ikke dy mig, gik tilbage og spurgte, om deres mor hed Charlotte, det gjorde hun. Hils hende fra Lene, jeg læser med på jeres mors blog.

Mon Charlotte kunne regne ud, at det var mig, hilsenen var fra?  Så tæt på et lille blogmøde.

P1000381

6 kommentarer:

  1. spændende om Charlotte fik din besked :)
    Jeg vender tilbage til dit indlæg senere i dag :)

    SvarSlet
  2. Mon ikke hun har gættet det? :-)
    Jeg vender også tilbage ;-))

    SvarSlet
  3. Sikke et hyggeligt tilfælde.

    God søndag.

    SvarSlet
  4. Anne, det er jeg også spændt på :-) Ellers må jeg sende en lille mail.

    Jane, det håber jeg Vi ved jo godt at vi arbejder i samme hus :-)

    Tak Eva, det fjernede min opmærksomhed fra min træthed, og jeg gik med et smil ud til bilen :-)De så så herlige ud, de tre kønne drenge, som stod klar til at sige hej til deres mor.

    SvarSlet
  5. Hej Lene. Tak for din hilsen. Jeg regnede den straks ud. Bare en skam, jeg var senere på en dig, det kunne have været hyggeligt. Tak for dine søde ord, det er ikke så ofte drengene er med når Palle henter mig, men jeg fik store kram da jeg dukkede op i forhallen og din hilsen :)

    SvarSlet
  6. Selv tak Charlotte. De stod så spændte og ventede på dig. Ja det var ærgeligt, jeg håber din aftenvagt i går aftes var god ved dig :-)

    SvarSlet