mandag, maj 23, 2011

SLABADUBA DELLE

Nu står der et brød ala Liselottes kærlighedsbrød,  men med variationer indbygget, og køler af, jeg har snydt og smagt en endeskorpe, den var go! Ved siden af står en pladefuld frikadeller, i køleskabet en skål kartoffelsalat, der er brød og pålæg i køleskabet og is i fryseren samt småkager i skabet. Mon ikke landmanden klarer sig uden mig i 4 dage? Istvan og Laika er ligeglad, bare de får mad og bliver klappet bag øret af landmanden.

P1000388

Nu mangler jeg at give nyt liv til min hortensia, den blev flyttet ind i et birum til kartoffelhuset i efteråret, og så glemte jeg den, blomsten har suget al næring af jorden, så der må ny jord til. Det var planlagt til i onsdags, der havde jeg andet at se til, så blev det programsat til weekenden, men da var jeg for træt. Nu skal det være, basta!

Der mangler også pakning af tøj og af al fagstoffet samt den endelige præsentation. Hvorfor er det, at jeg altid ender her den sidste aften med en liste så lang? Godt vi valgte toget, der kan nås meget på 5½ time.

Men jeg glæder mig til i 4 dage at dykke ned i Europas seneste nyheder inden for apopleksiverdenen.

12 kommentarer:

  1. Jeg er helt sikker på, at ingen lider nød i dit hjem, Lene - og rigtig god tur til dig. Det bliver da så spændende og jeg glæder mig til at høre mere, når du er hjemme igen :-)

    SvarSlet
  2. Pyhhh alt det man lige skal nå i sidste øjeblik.. jeg kender alt for godt det med, at en hel masse skal nåes i sidste øjeblik. Rigtig god tur og husk at nyde Hamborg også :-)

    SvarSlet
  3. Håper du får et faglig spennende og utbytterikt kurs i Hamburg, Lene. Lykke til med presentasjonen deres.
    Gleder meg til å lese om det her inne senere.

    Jeg smiler av bildene av Istvan og hans herre. Flott hund!

    SvarSlet
  4. Ja, vi er sørme godt opdraget, vi piger.
    Ingen lider nød blot fordi "mor" tager hjemmefra nogle dage.
    Men jeg er sikker på at landmanden skønner på det.
    Rigtig god tur til dig.
    Klem

    SvarSlet
  5. Liselotte, hvis de gør, er de selv ude om det :-) Og tak, det bliver så spændende.

    Tak Inge, jeg vil huske at nyde :-)

    Tak Elisabeth, jeg glæder mig, og hunden er en rigtig farthund :-)

    Tak Britta, ja der skal lige bages lidt:-) Jeg håber han skønner på det.

    SvarSlet
  6. De skal nok klare sige - ingen tvivl om det! Og du skal have nogen dejlige dage!

    SvarSlet
  7. Håper du har fine og spennende fagdager
    Ja er det ikke ofte slik at det dukker opp mange ting en skulle hatt gjort før en reiser bort? Men både mann og planter klarer seg nok veldig godt kan jeg tenke meg.
    Ønser deg fine dager på kurs :)

    SvarSlet
  8. De har godt af at savne dig lidt, håber du får en dejlig konference, bliver spændende at høre om dine oplevelser..;-D

    SvarSlet
  9. God tur og del endelig dine oplevelser når du kommer tilbage :)


    Hilsen

    Herman
    http://københavnrestauranter.dk/

    SvarSlet
  10. Hold da op, der er sket meget hos dig. Jeg har lige læst de sidste 14 indlæg :-) Vil nøjes med at ønske dig en dejlig tur, med masser af oplevelser både fagligt og på energikontoen :-)

    SvarSlet
  11. Sikke lækkerier der er til landmanden.
    Det bliver spændende at høre dine indtryk fra turen til Hamburg.
    Igen et dejligt mand-hundebillede! Hvis der findes fotokonkurrencer med det tema, så er jeg sikker på, du har adskillige vinderbilleder.;-)
    Rigtig god tur ned gennem Jylland.

    SvarSlet
  12. Tak Charlotte :-)

    Tak Astrid, jeg er sikker paa de klarer sig fint :-)

    Tak Annemarie, jeg kommer nok til at berette noget om denne min förste konference :-)

    Tak Herman og velkommen her :-)

    Tak Pia, du har da väret flittig :-)

    Tak Betty, jeg maa söge efter en mande/hunde fotokonkurrence :-)

    SvarSlet