lørdag, november 26, 2011

TRÆNGTE DE MON TIL BRILLER?

Jeg har nydt at arbejde sammen med mine kolleger i dag, og jeg startede dagen med to herlige bemærkninger fra to ældre mænd. Den ene sagde, da jeg præsenterede mig selv som den sygeplejerske, der skulle være hos ham i dag, “du ser da sød ud”. Den anden sagde, da jeg fik fundet lyset ved hans seng, så vi ikke talte sammen i mørke og heller ikke vækkede medpatienten, “ du ser da godt ud”

Så kan manglende søvn gøre lige meget. Nu vil jeg dog tage mig en powernap, så jeg bliver til pæn brug i aften.

IMGP0374

IMGP3408

 

IMGP6565

IMGP0155

IMGP2129

 

Adventskrans anno 2011? Har ikke den fjerneste ide, men mon ikke fadet fra sidste år ligger oppe i julekasserne på loftet? Det finder jeg ud af i morgen. Ha en god lørdag aften zzzzzzzzzzz

12 kommentarer:

  1. Sov godt, Lene, jeg er sikker på at det der med adventskransen løser sig i morgen :o)

    SvarSlet
  2. Sådan et par dejlige kommentarer fra et par herrer kan man leve længe på..Jeg har fire lys på et fad, jeg må ud og finde noget mos og et par kogler så er min krans i hus...God lørdag aften...;D

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig trængte de ikke til briller Lene.. :-)
    Adventskransen løber ingen vegne, hvis ikke du finder den i morgen, går mandag helt sikkert også an.
    Hav en fornøjelig aften.

    SvarSlet
  4. Jeg har absolut ingen adventskrans, men der er jo tid endnu ;-)

    - og selvfølgelig syntes de par herrer, at du ser godt ud! :-)

    SvarSlet
  5. Og her skal der ikke lyde et ord om Louis Nielsen. Det er da skønt at høre, at man ser godt ud. Og når de siger det begge to, må der jo være noget om snakken.

    SvarSlet
  6. Det er da skønt med sådan nogen patienter:-)
    Og du finder sagtens på noget med 4 lys. Når du har sovet!

    SvarSlet
  7. At doemme efter billederne tror jeg paa at adventskransen bliver flot! :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogen fine adventskranse, du har lavet i tidens løb. Det gør du sikkert også i år.

    SvarSlet
  9. Måske skulle man finde nogen, man kunne give en lille kompliment i dag. Det luner så dejligt.

    Jeg er sikker på, at du har en adventskrans inden dagen er omme.
    Adventskransen her i hytten er en metalkrans med en lyskæde svunget om, så der skal bare 4 lys i. Nemt. Hvert år:)

    SvarSlet
  10. Tak Nina, det skal nok løse sig :-)

    Tak Annemarie, det var en skøn start på arbejdsdagen :-)Held og lykke med mosfinding.

    Tak Inge, nej jeg syntes også deres syn var helt fint :-) Adventslysene skal jo heldigvis lyse hele december, så jeg når det nok.

    Tak Liselotte, jeg modsagde dem heller ikke ;-) Og adventstiden er her uanset om vi får stillet 4 lys op eller ej :-)

    Tak Susanne, og du har fat i noget. Set ud fra et forskningssynspunkt kan man måske hævde at de udtalelser er videnbaseret :-) To er da flere end en ;-)

    Charlotte, de var dejlige og gav mig en god start :-) Jeg har jo en lysestage som den, du bruger til adventskrans, men min står fremme hele året. Den kan jo pyntes lidt :-)

    Tina, tak for tilliden, som du kan se, er jeg gået fra den originale grankrans til noget lettere :-)

    Tak Betty, lys i mørket varmer altid :-)

    Eva, det er så dejligt med søde komplimenter, de varmer mere end 4 lys ;-)Jeg har også overvejet at købe en krans, som kan bruges år efter år, faktisk har jeg en, den står bare fremme hele året :-)

    SvarSlet
  11. Hvor har de ret - de ældre herrer ;o)

    Det var ellers lige før, at Nordjylland var blevet besøgt sidste weekend, men datterens fødselsdag og monster meget arbejde, fik 1.ste prioritet. En onkel i Sæby forlod os, så der var begravelse sidste mandag, men min bror kørte mor derop.

    SvarSlet
  12. Tak søde Inger :-)
    Husk nu at skriv, hvis du kommer herop, for så må vi få arrangeret et møde :-)

    SvarSlet