lørdag, december 24, 2011

DER ER LÆNGE LÆNGE TIL

Barndommens sendrægtige juleaftensdag er forsvundet, den voksnes juleaftensdag kunne nemt blive et hektisk kapløb med tiden om at nå frem i tide. Heldigvis er vi alle 4 enige om, at denne dag skal nydes, det eneste faste tidspunkt er gudstjenesten sidst på eftermiddagen, hvor vi skal være i god tid, hvis vi vil have en plads. Der er andre end os, som vil have nydelsen af at træde ud af kirkedøren og blive omsluttet af mørket, mens lyset fra kirken lyser gennem vinduerne, og alle ønsker hinanden glædelig jul.

Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul, må lyset varme jer midt i mørket.

Englene synger højt i kor,
synger om fred på vor jord,
verden var aldrig helt forladt,
en stjerne skinner i nat

DSC04733

15 kommentarer:

  1. Også en glædelig jul til dig Lene :)

    SvarSlet
  2. Hej Lene, du ønskes også en rigtig glædelig jul sammen med din familie...;-D

    SvarSlet
  3. En riktig god og velsignet julehøytid til deg og dine ønsker jeg for dere der i Danmark :)

    SvarSlet
  4. Rigtig glædelig Jul til dig og dine, Lene :-)

    SvarSlet
  5. Tak Anne :-) og må jeres jul blive god og dejlig

    Tak Annemarie :-)og må jeres jul blive dejlig at tænke tilbage på

    Tak Astrid :-) og må I også få en velsignet jul

    Tak Anitta :-) og må I få en skøn jul

    SvarSlet
  6. ..og en god og glædelig jul til dig og din familie Lene.

    SvarSlet
  7. Glædelig jul til dig.
    Her havde vi en morgenkrise da den 3-årige ikke havde forstået at vi ikke skulle danse om juletræet straks vi stod op, men siden er det gået fint og hyggeligt.

    SvarSlet
  8. Nisserne drillede igaar, da jeg ville oenske dig en glaedelig jul. Jeg kunne ikke komme ind i kommentarfeltet, men nu er jeg her, saa GLAEDELIG JUL. :)

    SvarSlet
  9. Og en rigtig glædelig jul til dig også ønskes her fra en svensk ødegård, som absolut ikke er øde lige nu ;-)

    SvarSlet
  10. Gledelig jul fra meg til deg! Her var det JEG som sang på gudstjenesten. "Nordnorsk julesalme" ble det i år!

    SvarSlet
  11. Glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  12. Åh, jeg troede, jeg havde fået ønsket glædelig jul - ser, det har jeg ikke! Godt så: det være hermed gjort!

    SvarSlet
  13. Rigtig glædelig jul, Lene!

    SvarSlet
  14. Tak Inge :-)

    Tak Laur, jeg gad godt en 3-årig i vores julehjem :-)

    Tak Tina, denne blogindehaver er forfulgt af drillenisser, så hvorfor ikke også i kommentarfeltet :-)

    Tak Ellen, en fyldtgård lyder det til :-)

    Tak Steinkjerringa, det må være skønt at være den, der synger julen ind :-)

    Tak Hanne :-)

    Tak Charlotte :-)

    Tak Madame :-)

    SvarSlet
  15. Jeg håber, jeg lige kan nå at ønske dig en glædelig jul og et godt nytår, før julen helt er ovre. Det er altid tid til eftertænksomhed, når man læser dine indlæg; det er dejligt.

    SvarSlet