onsdag, december 28, 2011

MENS JEG SOV

Sofaen omfavnede mig kærligt i går aftes, så nu er jeg klar til den sidste arbejdsdag i 2011. Det var hyggeligt at komme ud på badeværelset og opdage, at mens jeg sov, var der kommet flere beboere i huset, for svigerdatterens toiletsager stod der. Nede i køkkenet var spor af, at de unge mennesker havde hjulpet med at få lidt flere rester ud af huset.

Jeg glæder mig til at nyde aftenen sammen med de unge mennesker, men først en forhåbentlig god arbejdsdag.

God 4. juledag til dig.

DSC04765

15 kommentarer:

  1. Rigtig god arbejdslyst Lene og glædelig bagjul.

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Ønsker deg en riktig god arbeidadag, og en koselig kveld sammen med dine kjære :)

    SvarSlet
  3. en god arbejdsdag til dig...;-D

    SvarSlet
  4. God arbejdslyst Lene. Der venter dejlige timer forude - både ude og hjemme :-)

    SvarSlet
  5. Glædelig 'bagjul' Lene. Kan se du læser The Help - du må altså også i biografen og se filmen - den er bare så god!

    SvarSlet
  6. Ønsker deg en god siste arbeidsdag. Selv har jeg fri til 3. januar og det er deilig... Må nok rette norsktekster, men jeg kan sitte behagelig i en stol imens. Fortsatt god jul!

    SvarSlet
  7. Dejligt med lidt ekstra besøg. Jeg må huske at kigge, om Niceville er kommet som lydbog...

    SvarSlet
  8. Det er hyggelig med julegjester som kommer og går. Slik er det her i huset også. Jeg ser at avsetning på maten, blir større i disse dager enn når det bare er patriarken og jeg hjemme. Og godt er det, for kjøleskapene er fulle av godsaker. Fortsatt.

    Håper arbeidsdagen din blir god.

    SvarSlet
  9. Det er skønt når de unge kommer hjem. Rigtig god arbejdsdag til dig og en hyggelig aften med de unge.

    SvarSlet
  10. Dejlige dage på job og i hjemmet - skønt med unge, der hjælper med at spise rester - sådan nogen har vi også her lidt endnu!

    SvarSlet
  11. Hvor er det hyggeligt...og ganske dejligt at arbejdsugen snart er slut for dig. Jeg tager lige nogle flere dage ;-)

    SvarSlet
  12. Tak Dorthe :-)

    Tak Astrid, det blev en god dag :-)

    Tak Annemarie :-)

    Tak Liselotte, jeg er midt i de dejlige timer :-)

    Tak Pollyanna, jeg overvejer filmen også :-)

    Tak Steinkjerringa, god arbejdslyst med stilene :-)

    Eva, den kan anbefales :-)

    Tak Elisabeth, dagen blev god og nu hygger vi sammen herhjemme, mens lidt flere rester forsvinder :-)

    Tak Lotte :-)

    Charlotte, det er skønt med gæstebesøg, vi har dem til først i januar :-)

    God arbejdslyst Gitte :-)

    SvarSlet
  13. Jeg kan sandelig godt forstå du hev stikket ud fra bloggen et par dage. Det var en ordentlig mundfuld gæster :-)
    Dejligt at have en kærlig sofa :-)

    SvarSlet
  14. Det lyder som om du er kommet godt gennem juledagene med familien omkring dig. Dejligt :-)

    SvarSlet
  15. Pia, kærlige sofaer nydes lige for tiden :-)

    Marianne, det har været dejligt :-)

    SvarSlet