onsdag, december 07, 2011

TAK KÆRE BØRN

Midt i telefonsnakken med datteren lød det: har I egentlig brugt de gavekort, I fik af os sidste jul? UF det var pinligt, tit har jeg tænkt på gaverne, tit har jeg tænkt på at undersøge udløbsdatoen, men aldrig er jeg kommet i nærheden af at undersøge det. Fluks blev de fundet frem, landmandens whiskysmagning udløber først maj 2013, men mit teaterturskort udløb 28.2.2012.GISP

De 8 teatres udvalg blev kigget igennem, ikke meget fristede i den periode, dog var der en forestilling, som jeg godt kunne tænke mig at se.

Nu er der bestilt 2 billetter til teaterforestillingen med Leonard Cohensange i Århus, og samtidig fandt jeg så ud af, at det kun er billetterne, der skal være bestilt inden udløbsdatoen. Det betyder ikke noget nu, for jeg glæder mig allerede til en teatertur til Århus sammen med landmanden.

Og lige nu glæder jeg mig til at skulle synge gospel i aften.

DSC02564

11 kommentarer:

  1. Datteren kender jer vist ret godt, og vidste hun skulle spørge.. :-) Gavekort er dejlige, men jeg glemmer også ofte at jeg har dem.
    Fantastisk billede fra for et år siden, det var superflot, men enormt besværligt, og jeg kan godt undvære det lidt tid endnu. Hav en skøn aften med god sang og musik.

    SvarSlet
  2. Jeg hørte en undersøgelse - vidst nok fra Norge, hvor det var gjort op, at helt op til 30% af gavekort aldrig bliver indløst. Det minder mig om, at jeg har en tilgodeseddel til den lokale tøjbutik. Den må jeg huske i morgen. Jeg håber, at du nyder aftenens sang.

    SvarSlet
  3. Det er da en rigtig god forretning med disse gavekort ;-))
    Godt at dine stadig "virker"...en dejlig aften til dig ;-)

    SvarSlet
  4. Ups, godt at du blev mindet om gavekortet, en god aften til dig..;D

    SvarSlet
  5. Godt, at ungerne kender jer :-) ... troede faktisk, at gavekort skulle gælde i fem år?

    Det er et flot billede. Jeg foretrækker helt klart sne på denne måde: på en skærm eller på papir!

    SvarSlet
  6. Jeg tror godt, I kan glæde jer, den forestilling har fået så megen ros.

    Sne er pænt. På billeder!

    SvarSlet
  7. Tak Inge, jeg savner sneen ;-) måske ikke i de mængder, men nok til at det dækker markerne.

    Tak Susanne, jeg nød i den grad :-)

    Tak Gitte, det er en god forretning for sælgerne :-)

    Tak Annemarie, ja nu har jeg noget godt i vente :-)

    Ha Ellen, udover jeg elsker mit arbejde, elsker jeg også sne ;-) Det er en smartbox, jeg ved ikke om der gælder andre regler der.

    Eva, jeg har også læst godt om den forestilling, lidt sne vil du vel godt ha, men ikke så meget at du kommer galt afsted :-)

    SvarSlet
  8. De gavekort - det er både ondt og godt. Sidste år spiste vi "et gavekort" ca på denne tid, på en julegave:-) Fint, hun fik spurgt - og at der var noget, I vil se. Det bliver helt sikkert en god oplevelse, de har fået meget fine anmeldelser.

    SvarSlet
  9. Charlotte, ja jeg tror, at man har tendens til at sige, vi skal lige vente til det rette øjeblik og så glemmer man det :-)
    Jeg glæder mig også :-)

    SvarSlet
  10. Den teater koncert kan du og landmanden glæde jer til, var inde at se den for 14 dage siden, FANTASTISK!

    SvarSlet
  11. Eli, det lyder rigtig godt :-)

    SvarSlet