fredag, december 09, 2011

ZZZZZZZZZZ

Ja, jeg så filmen i går, den var sød og hurtigt glemt ;-)

Nej, jeg kunne ikke sove bagefter.

Ja, jeg tog på arbejde med 3 timers søvn.

Nej, jeg faldt ikke i søvn på arbejde,

Ja, jeg nød at være i gang, og tid til at falde hen var der overhovedet ikke.

Nej, jeg tog ikke hjem bagefter.

Ja, jeg tog direkte hen til en kollega og fejrede hendes 40 års fødselsdag sammen med 11 andre kolleger og en lille baby.

Nej, jeg faldt ikke i søvn, det havde jeg det for sjovt til.

Ja, nu må jeg gerne sove.

God nat og sov godt.

DSC02643

8 kommentarer:

  1. Jeg håber, du fik en dejlig nats søvn, så du nu er frisk igen til en ny dag.

    Sne er pænere end storm. Storm hører ingen steder hjemme, hvis du spørger mig.

    SvarSlet
  2. Håber du har fået sovet godt...;D En god lørdag til dig..

    SvarSlet
  3. Tak Charlotte, jeg håber jeg drømte sødt, jeg kan nemlig aldrig huske drømme :-)

    Eva, sne er bare bedre :-) Jeg skulle agere vækkeur for min kære gemal med det resultat at jeg nu sidder og ser julefilm, for søvnen nægter at indfinde sig igen :-)

    Tak i lige måde Annemarie :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er enig med dig. Vi trænger til en fint lag sne nu. Her på Djursland har det sneet i de tidlige morgentimer og grusvejen er hvid. Men der er stadig + temperaturer så det forsvinder nok hurtigt igen.
    Hav en dejlig lørdag.

    SvarSlet
  5. Sov godt og drøm sødt :-)

    SvarSlet
  6. Gud ved om du stadig sover...haha
    Sikke et dejlig billede. En god lørdag til dig ;-)

    SvarSlet
  7. Tak Oline, lidt sne må der gerne komme, alt er smukkere i sne :-)

    Tak Miri :-)

    Tak Gitte, gid jeg sov endnu ;-)

    SvarSlet