fredag, februar 17, 2012

LIDT RUNDTOSSET

må man vel godt være, når man har været opppe siden kl. 4, fordi hjernen vækkede mig der for at minde mig om forskellige ting, bl.a min opgave eller rettere mangel på samme.

4 timer på skolen, hvor vi først i gruppen støttede hinanden, dernæst var med til hinandens 15 minutters berømmelse (læs vejledning), så vi bagefter kunne hjælpe hinanden til at genkalde vejlederens kloge ord. De to sider, jeg havde skrevet, skal skrives om, problemformulering var god nok, men ikke for mig, for jeg havde brugt ordet egenomsorg, og det betød så, at jeg skulle tydeliggøre, hvilken teoretiker jeg tænkte egenomsorg udfra. Glem det! Jeg har aldrig haft om teorier om egenomsorg, det var blot et nemt ord, så nu må jeg i tænkeboksen. Andre valgmuligheder er self-efficacy eller empowerment, dem har jeg da læst lidt om på sidste modul, måske er det den vej, jeg skal gå?

solskinsblomst

Den ene medstuderende kiggede en ekstra gang på os andre, da vi alle tre erklærede, at vi ikke ville skrive et ord i weekenden. Mener I det? Også i den grad; når nu vi ikke kunne tage en uge sydpå og skrive opgaven sammen side om side i hvert sit værelse med udsigt til sol, strand og vand, så må det skønne vejr herhjemme fortjene fuld opmærksomhed.

Rundtosset er jeg stadig, jeg er stangtræt, men vil ud og gå en tur i det skønne vejr, man får da helt forårsfornemmelser, og så spottede jeg endda en lille flig af en vintergæk, der var på vej op ad jorden.

DSC05195

God fredag til jer alle.

5 kommentarer:

  1. ..og jeg så et par små gule erantis i hækken.. Det er altså snart forår.
    Rigtig god weekend Lene.

    SvarSlet
  2. Og rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde Inge, det er så skønt med de små forårstegn :-)

    Tak i lige måde Charlotte :-)

    SvarSlet
  4. Ja, er det ikke skønt, at foråret virkelig er på vej nu! Og pøj pøj med opgaven!

    SvarSlet
  5. Bente, det er så dejligt. Og tak :-)

    SvarSlet