tirsdag, marts 13, 2012

SÅ GIK DEN DAG

Først en dag med kursus for mine kolleger, det er blevet en tradition, at der afholdes brush-up kursus en gang om året. Alle kommer af sted, det samme kursus holdes tre gange. Alle møder på afdelingen og hjælper med at få patienterne vasket, hvorefter et reduceret daghold klarer resten af dagen. I dag havde de vist nok at se til. Det er altid spændende, om vi har ramt rigtigt i valg af emner, jeg syntes, det gik godt, der skal lige pudses lidt af til næste hold.

En anden årlig tradition er aktionærernes generalforsamling i banken med efterfølgende spisning. Her laves heller ikke om på traditionen, det er hver gang gule ærter med flæsk og pølse. Nu er jeg mæt og træt.

Egentlig skulle der her have været et billede af de to planeter, som står tæt på hinanden i disse dage, men det kan ikke klares med autoindstilling på kameraet, så i stedet for får I andet par.

Sov godt.

DSC05282

6 kommentarer:

  1. Fint billede - og du har ret, det er lige lidt svært at tage billeder af planterne, men man kan jo gå ud og se på dem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, jeg nød dem hele vejen hjem fra Aalborg og bagefter var jeg ude i den mørke aften og nød den fantastiske stjernehimmel med både planeter og et hav af stjerner :-)

      Slet
  2. Gule ærter, - det er en af de få retter, som jeg vanskeligt kan få ned. Så det er jo godt, at jeg ikke lige skal til generalforsamling i banken....

    I går var det en 13-timers arbejdsdag plus transport, og igen i morgen. Så jeg har planer om en sofatid i eftermiddag, men lad os nu se:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, de her gule æretr ville du kunne lide, de er helt fantastiske :-) God arbejdsdag.

      Slet
  3. Ja det par er lidt nemmere at stille skarpt på end de to planeter..
    En dejlig solskinsdag er undervejs, nyd den.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, du kan tro, jeg vil nyde dagen, jeg var jp flittig i mandags :-)

      Slet