mandag, september 10, 2012

NOGET NYT OG EN ANBEFALING

Kong Mor har sat sig for at prøve noget nyt hver dag i 4 uger. Jeg blev inspireret, ikke til at gøre det i 4 uger, men til at gøre det i dag. Så lige nu har jeg netradioen kørende, og jeg kan godt mærke, at jeg skal koncentrere mig om at læse indlæg og skrive indlæg. Jeg plejer jo at have det helt stille, hører kun musik i bilen.

Har du set Dykkerklokken og sommerfuglen? En film baseret på en bog, skrevet af en fransk journalist, som fik en blodprop i hjernestammen med det resultat, at han blev låst inde i sin krop. Han kunne kommunikere med sine øjne, og det var takket være et stavesystem og en sekretær, at han fik skrevet bogen. Jeg har skrevet lidt om den her, men i aften kl 20.40 kommer den på DR2, jeg kan kun anbefale den.

Hej Matematik synger Det bliver en god dag. Jeg kan synge at det har været en god dag, og forhåbentlig bliver det også en god aften for dig og mig :-)


6 kommentarer:

  1. Tak for anbefaling, den tror jeg der skal tændes for, bigen er i hvert fald god. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Inge og jeg blev mere fanget af filmen end af bogen :-)

      Slet
  2. Jeg har set filmen 2 gange, og vi har talt om den før. Er ikke lige i humør til at se den i dag, men optager den til senere brug, for det er stadigvæk en god film.
    Og så tror jeg, det ville føles godt at prøve noget nyt i morgen :-) Tænke, tænke, tænke ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Johanne,jeg er spændt på hvad nyt du finder på :-)

      Slet