søndag, september 30, 2012

SØNDAGENS AFSLUTNING

En god bog at læse, der er læsegruppe i morgen. Lidt lækkerier til læsningen. Notesbog til at skrive i. En god kop te. Levende lys. En god afslutning på en god dag.

P1040439

Søndagen blev fyldt med gode ord til at tænke over ved gudstjenesten. Søndagen blev dagen, hvor jeg tog mig sammen til at få alle krukker vasket, også dem fra sidste år, hvor der stadig stod forårsblomster i. Samtidig fik jeg testet, at Istvan virkelig er blevet ældre, han løb aldrig helt væk, mens jeg gik amok med højtryksrenseren, han kunne godt have tendens til at være lidt “vildøv”, men kom altid til sidst. Søndagen blev også brugt på en løbetur, jeg var noget tung i bagdelen, men gennemførte programmet. På tirsdag er det sidste dag i programmet, her skal der løbes 30 minutter i træk. Jeg ved allerede nu, at jeg vil blive ved med at lave forskellige løbeprogrammer, når nu vejen kun indbyder til ligeud og så vend. Søndagen bød også på sokkestrikkerier og snak med datteren. Hun har været syg med virus på balancenerven, men er nu i bedring. Bare nu vejret vil holde tørt, så kartoflerne kan komme i hus, så er der en chance for, at jeg kan tage et par dage til hovedstaden i min ferie i næste uge. Det trænger jeg til.

Nu vil jeg nyde dagens afslutning. Sov godt.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig opladersøndag.
    Jeg skal også til læseklub i morgen og glæder mig til at høre, om de andre er mere positivt stemt, end jeg er over for Det syvende barn af Erik Valeur. Måske vi skulle indføre notesbøger, så vi kunne få en lidt længere snak om de bøger, vi læser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg kunne forestille mig, at I læser en bog til hver gang. Her har vi 10 gange til at snakke om én bog, så vi vil uvægerligt komme vidt omkring :-) Så den bog af EV kan du ikke anbefale?

      Slet
  2. Lyder som en god søndag Lene.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det blev det, bl.a takket være din kommentar om ingen planer ;-)

      Slet