lørdag, oktober 20, 2012

AT UDSÆTTE DET, MAN TROR, MAN IKKE KAN

Den kunst er jeg rigtig god til, jeg gør bjerget stejlere og højere, end det i virkeligheden er og glemmer min yndlingsfilosofi: at tage et skridt ad gangen.

Derfor og kun derfor ligger sønnens trøje stadig med manglende sammensyning af ærmegabene, ja der mangler også hæftning af diverse løse tråde, men det er jo hurtigt overstået. Nu skal det være; hvis den skal vaskes og tørres, så datteren kan få den med til staden, så er det nu, jeg skal rykke, ellers bliver jeg overhalet af tiden.

Jeg skal lige sætte en vask over, jeg har løbet, jeg har bagt risklatkager og nydt dem, jeg har nydt den enlige rose udenfor. NU går jeg i gang!

P1040490

11 kommentarer:

  1. Lykke til :)
    Ha en herlig lørdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Astrid :-) og i lige måde :-)

      Slet
  2. Jeg hepper. Og ville ønske, at jeg var sådan én, der altid gik i gang med det samme og fik de trælse ting fra hånden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for heppen Eva, jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, som går omkring opgaverne som katten om den varme grød :-)

      Slet
  3. Så fik jeg lige pudset vinduerne - det blad får jeg nok tid til lidt senere - og lige nu var det tørvejr:-) Spring, hop, svæv, flyv - et eller andet får man jo fra hånden. Om ikke andet, så et lille blog-kig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, når jeg bliver voksen, håber jeg at mine overspringshandlinger kan blive at pudse vinduer :-)

      Slet
    2. Ja ja - og mit blad fik jeg sendt godt i vej senere på aftenen. Jeg forsøgte også at lægge nr. 4 af "Himmel & Jord" på bloggen, men opgav. Til gengæld har jeg set en masse Matador:-)

      Slet
  4. Overspringshandlinger er en god opfindelse ;-)

    SvarSlet
  5. jeg er også ret god til overspringshandlinger!
    Kh Marianne

    SvarSlet