lørdag, juni 08, 2013

GOD WEEKEND

Bloggen holder fri, for jeg skal arbejde i min fars hus hele weekenden. Heldigvis holder vi fri i eftermiddag og aften, hvor vi alle fem søskende med nogle af vores ægtefæller og et enkelt barnebarn eller to skal være sammen med vores far på plejehjemmet. Jeg er træt, for hjernen vil ikke holde fri fra opgaven om natten, så derfor håber jeg, at to dages fysisk arbejde og masser af latter kan hjælpe hjernen til at slappe af. Jeg glæder mig, kagen er bagt, nu skal det sidste pakkes, inden jeg henter rundstykker og bagefter min søster. Må du få en dejlig weekend.

P1060113

16 kommentarer:

  1. God weekend til dig. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, håber også din weekend har været god :-)

      Slet
  2. Rigtig god weekend til dig :-)
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, og jeg håber din weekend også har været god :-)

      Slet
  3. God weekend Lene.. :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig weekend - et arbejdsfællesskab af de hyggelige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, det har været så skønt og godt :-)

      Slet
  5. Kender alt for godt det der med at opgaven skriver sig selv inde i hovedet - især på de mest ubelejlige tidspunkter ;-)

    Min hjerne er ved at indstille sig på den næste eksamen :)

    Nyd de næste par dage ... og mon ikke - bare for en gangs skyld - din hjerne kan få lov til at holde fri ;-9

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove, og hjernen har holdt fri :-)

      Slet
  6. Rigtig god weekend. Mon ikke tankerne lader opgaven ligge ind imellem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, jo der var slet ikke tid til at tænke på opgaven :-)

      Slet
  7. Jeg vil tro, at du har valgt en af de allerbedste kure for hjerner, der ikke vil holde fri om natten.

    SvarSlet
    Svar
    1. henny, det har du helt ret i :-)

      Slet
  8. God fornøjelse med at sætte din fars hus i stand. Jeg håber for jer, at det vil lokke købere til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fruen i midten, åh som vi håber :-)

      Slet