søndag, juni 02, 2013

TILPAS TEMPERATUR

Løbeturen i går blev først om aftenen, hele dagen i går havde vi høj solskin, så jeg frygtede et størrre svedudslip, hvis jeg løb om dagen. Jeg er bedst til grader omkring de 22, absolut ikke mere, og i går savnede jeg min parasol, for så havde jeg nok læst ude i skyggen. Det var skønt at gå i haven om aftenen med aftensolens stråler filtreret af træernes korne.

20130601_204914

Alt i naturen eksploderer lige nu, farverne råber se mig, se mig. Humlebierne gør det i hvert fald.

20130601_205032

Det er søndag, jeg er ikke til pæn brug i dag, så jeg tror, jeg vil sætte mig på terrassen med min bog og læse de sidste kapitler. I dag lufter det nemlig, så temperaturen er tilpas derude. God søndag til dig.

20130601_205244

8 kommentarer:

  1. Det er skønt når man kan følge det hele ændre sig fra dag til dag. Og flot at du løber næsten dagligt!
    Rigtig dejlig søndag til dig også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola, jeg løber kun hver anden dag, så går jeg som regel de andre dage :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder...ja, det går stærkt nu, pludselig er det midsommer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lone, tak og jeg vil gerne lige træde lidt på bremsen, jeg har meget, der skal nås inden midsommer :-)

      Slet
  3. I lige måde. En gang i mellem skal man bare sætte sig med sin bog og blæse på, til hvad brug man måtte være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henny, lige nøjagtig :-)

      Slet
  4. Det var sørme også varmt i går - en af grundene til, at jeg først løb i dag. Her var vejret lige lidt for koldt blæsende til at sidde på terrassen med bogen. (Jeg må huske at få fat i din bog, for den lyder meget interessant).

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg har været ude og gå i dag, det blæste da godt nok en pelikan, da jeg kom udenfor gården :-) Sejt at du løb i dag. Min søster har lige læst bogen og var meget glad for den, det er jo en kristen bog, men meget anderledes :-)

      Slet