torsdag, november 07, 2013

GOD MORGEN NOVEMBERTORSDAG

Egentlig ville jeg skrive om ordene, der ikke kan finde vej, det har jeg gjort før og så dukker de pludselig op. Men inden jeg får tastet det første bogstav, husker jeg. I dag skal jeg på café sammen med min studiekammerat efter arbejdstid, og jeg glæder mig. Jeg glæder mig til bare at være Lene, som kan snakke og hygge, jeg skal ikke være Lene med det store arbejdsoverblik eller Lene Landmandskone, jeg skal bare være. Og jeg glæder mig. Håber du også har noget at glæde dig til i dag.

P1060630

16 kommentarer:

  1. God morgen Lene, lyder som en dejlig dag du har foran dig.. Jeg er på vej til stationen, skal med 6.20 til Fredericia., :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, håber du havde en god dag i Fredericia, du kommer godt nok noget omkring :-)

      Slet
  2. Uhm hyg dig :) Jeg håber, at solen kommer frem - det vil jeg glæde mig til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, kom solen frem? Jeg sad ved computer det meste af dagen, så jeg så ingenting :-) men jeg hyggede mig på cafe

      Slet
  3. Rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet
  4. Jeg skal også bare være ... mig selv meget af dagen, for John er ude for at ordne en masse af de praktiske ting, der følger med den sidste forælders død.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, håber du nød dagen alene :-)

      Slet
  5. Jeg skal bare være hjemme, og det er også deilig. Jeg skal lage en god middag av torsk, jeg har fyrt i ovnen med tørr bjørkeved, jeg har strikket, drukket kaffe og spist sjokolade, og jeg har hatt en stille stund i mitt eget selskap. Det er deilig, det også. Kos deg på kafe! Det blir min tur i morgen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Steinkjerringa, det lyder som en dejlig dag og hyg dig i dag på cafe, jeg nød min dag i går :-)

      Slet
  6. Jeg har holdt oplæg for 100-130 mennesker på Nyborg Strand og fik en masse ros bagefter, så jeg har også noget at være glad for :) Nu er jeg på vej så langt vest på som muligt ift eget hjem, da jeg skal til møde i Esbjerg i morgen, så det gav alt for meget transporttid at tage hjem i mellemtiden. Skal så lige overvinde min modvilje mod at gå ud og spise alene i aften, og ellers tidligt i seng (hotel-seng).
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du fandt et godt sted at overnatte, og dejligt at dit oplæg gik godt. God dag til dig :-)

      Slet
  7. Så må vi se, om du oplevede det samme som mig på café-besøget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, har lige kigget over til dig, og det gjorde jeg ikke, men jeg så et barn drikke milkshake :-)

      Slet