mandag, november 04, 2013

HER OG NU

beklager den dårlige billedkvalitet
Strikketøjet bliver luftet lidt, mens jeg tager mig sammen til at gå i gang med aftensmaden. Jeg er så doven, at jeg ikke gider rejse mig for at finde et kamera, så computerens webcam må agere kamera i denne mørke skumringstime, Ja når jeg kigger ud af vinduet, kan jeg godt se, at skumringstimen er forbi, der er mørkt udenfor. Nå men maden laver ikke sig selv, der er handlet ind til vildtragout og kartoflerne skal bare hentes, så der kan serveres kartoffelmos dertil. God aften til dig.

8 kommentarer:

  1. Og du har jo ikke de der kartofler lige ved hånden, vel ;) - jeg vil nu også hellere strikke end skrælle kartofler, men er lige nu igang med en skudefuld æblekompot, efter at jeg har lavet tydelige aftryk i sofaen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym, kartoflerne fik landmanden lov til at gå ud i kartoffelhuset og hente :-) Og det lyder da lækkert med æblekompot.

      Slet
  2. Ha ha, åh hvor er du bare skøn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri, nu sidder jeg her igen, inden oprydning og tøjophængning skal ske ;-)

      Slet
  3. Vildtragout lyder rigtig lækkert, og så med nogle kartofler man ved er dyrket ordentligt, så kan det ikke være bedre. Det mørkner tidligt nu, så skumringstimen er forbi, før den får begyndt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg elsker kartoffelmos :-) Og du har ret, skumringstimen er nærmest kun et sekund.

      Slet
  4. Jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke køber noget garn i lidt festlige farver til at live op på det strikketøj! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Henny, det hedder et papegøjesjal og min papegøje har mange farver :-)

      Slet