fredag, januar 03, 2014

AFSLØRENDE

Man kan blive blind for de mest indlysende ting. Og når man skal skrive instrukser og forløb, kan man nogen gange overse det mest oplagte, der skulle beskrives. Det håber jeg ikke, at jeg opdager på mandag. De sidste to dage har jeg haft overarbejde for at få tingene gjort færdig. I weekenden er to af mine trombolysekolleger heldigvis på arbejde, så alle de praktiske ting kommer i orden. Heldigvis er Nordjylland inde i en periode med få mennesker med apopleksi, det har givet ro til forberedelserne. Det kan dog hurtigt vende, og når det vender, plejer det at gå i den modsatte retning med mange patienter, som er hårdt ramte.

Jeg får ikke fotograferet i denne tid, så for at have et billede snuppede jeg lige nogle stykker af mine små engle. Og så kom jeg til at grine, for der var sneget sig en lille fotomodel ind i billedet, og jeg så den først, da jeg havde lagt billedet ind.

P1070529

P1070529

Nu er der kun englen tilbage.

God aften til dig, her skal vi nyde overfloden af mit indkøb. Jeg køber altid for meget fløde til jul, og det er nu forvandlet til is.

12 kommentarer:

  1. det ser næsten ud til at englen er på vej til at fjerne fotomodellen :)
    gem lidt is til mig Lene...elsker hjemmelavet is :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, en rengøringsengel :-) Og hvis du kommer snart er der måske håb om is, måske ;-)

      Slet
    2. Mon uge 10 er snart ? :-)

      Slet
    3. Anne, desværre ;-) men så kan jeg finde noget andet godt eller måske prøve igen :-)

      Slet
    4. Lyder dejligt Lene. Måske vi kunne mødes til kaffe eller te et eller andet sted?

      Slet
    5. Anne, det kunne være rigtig hyggeligt, jeg kender dog ikke min arbejdsplan endnu.

      Slet
  2. Haha, så fik "fotomodellen" sine 15 minutters berømmelse :-)

    Hos os på jobbet nyder vi også en stille periode, vel vidende - baseret på tidligere erfaringer - at det vender lige om lidt.

    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Henriette, og den døde af sin berømmelse :-) Ja det kan hurtigt vende, så nyd det :-)

      Slet
  3. Tihi, hvor er de søde, begge to :) Kender godt det med at blive blind for det mest indlysende, men håber ikke, du blev blændet denne gang.
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mette, jeg håber også at det vigtigste er med, så retter vi til hen ad vejen :-)

      Slet
  4. Selvfølgelig har du ikke overset noget andet end den lille edderkop, hos mig havde den fået lov at blive, har nogle stykker i køkkenet, de tager de små fluer fra blomsterne. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, det overrasker mig ikke at edderkoppen får lov at leve hos dig, som er gift med en mand, der elsker slanger ;-)

      Slet