onsdag, januar 08, 2014

DET ER MULIGT

  • at Elvis Presley sang godt, men min datters sang gør mig glad og beæret over at være hendes mor
  • at Elvis Presley havde masser af smarte sæt tøj, men min datters kreativitet og hendes fantastiske evne til at sætte tøj sammen får mig til at undre mig over, hvem hun har det fra.
  • at Elvis Presleys latter og smil fik fans til at dåne verden over, men min datters smil og latter er som en smuk eng med en rislende bæk og en fabelagtig udsigt
  • at Elvis Presley blev født på denne dag for mange år siden, men min datter blev født på denne dag for 28 år siden, og hun har fyldt mit liv med glæde siden da.

Hjertelig tillykke min kære datter.

P1060114

24 kommentarer:

  1. Tillykke til og med din smukke og dejlige datter :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med Elvis' (næsten)tvilling - ååh det var vist en dårlig vits, men jeg kunne ikke lade være. TILLYKKE med din datter. Jeg håber, det går godt med hendes store opgave (er det ikke noget med bachelor?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny, nærved og næsten slår ingen mand af hesten ;-) Jo hun skal forsvare sin bacheloropgave i slutningen af januar :-)

      Slet
  3. Tillykke med datteren din!
    Jeg er i øvrigt aldeles enig i dine Elvis-betragtninger, men han har heller aldrig været mit idol.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, tak. Jeg er gift med en Elvis-fan og søster til en Elvis-fan ;-) men de er helt sikkert enig i mine betragtninger når han sidestilles med min datter :-)

      Slet
  4. 28 år...jamen for den da. STORT TILLYKKE med og til datteren. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Joan, tak, ja det er vildt, jeg er jo så ung ;-)

      Slet
  5. Jamen tillykke da. Jeg har heller aldrig været så meget til Elvis, jeg synes, han var lidt for "skabet", så hellere glad sang fra din datter (er jeg sikker på).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, jeg er helt sikker på at min datters sang vil du nyde :-)

      Slet
  6. Stort tillykke med din datter

    SvarSlet
  7. Jo Elvis synger godt, men selvfølgelig ligger datteren på førstepladsen :-) stort tillykke med hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, her i huset hører Elvis til juleaften, han synger julesange, mens vi spiser :-)

      Slet
  8. Tillykke med hende. I har været heldige med de hende og smilet, det er en absolut konkurrent til Presleys :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liselotte, det smil gør en glad :-)

      Slet
  9. Stort til lykke med dit datterbarn! Mit er Elvis-fan:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, og som jeg skrev til nogle af de andre, så hører Elvis med til vores juleaften, og jeg elsker at høre min mand synge Elvis sange :-)

      Slet
  10. Det er skønt med nogen nære og kære, der bare er verdens centrum. Tillykke med datteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, ja det er i den grad lykken at have nogen, som betyder alverden for en :-)

      Slet
  11. Stort tillykke herfra. Og selvfølgelig er den gode Elvis langt nede af ranglisten i forhold til din datter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, og ja selvfølgelig er han det :-)

      Slet
  12. Et meget forsinket tillykke med din datter ;-D

    SvarSlet