fredag, januar 17, 2014

KOM DER SNE?

Det gjorde der. Køreturen på arbejde tog 20 minutter længere end vanligt, mange kom for sent på arbejde, fordi andre bilister og busser sad fast og spærrede trafikken.

P1070575

Hjemad gik turen bedre, men der er stadig snevejr og glatte veje. Ude på vores egen vej lå der driver, som jeg nemt kunne sætte mig fast i, men det gjorde jeg heldigvis ikke. Jeg har lært ikke at køre for langsomt gennem dem.

P1070576

Nu er det weekend, og jeg glæder mig til at holde fri. Og med sådan et vejr bliver det vist med indesysler, det gør mig ikke noget. En sofa, en bog, en kop varm te er alle ingrdienser, som passer til mig. God fredag aften til dig.

P1070577

12 kommentarer:

  1. Holddaop ... men det er jo ganske som spået: meget hos jer og slud hos os. Hvor det heldigvis ikke er blevet liggende, for lige om lidt skal jeg ud at køre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg håber du kom godt frem og tilbage. Her er der komet endnu mere sne, så nu skal sneploven sættes foran traktoren :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Anjoe, helt klart nice :-)

      Slet
  3. Hvor er det fint !
    Her var det slud og regn med mere og mere regn - ganske usselt ...
    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Miri, sne er helt klart bedre end slud trods vanskeligheder med at køre :-)

      Slet
  4. En kop te, en god bog og sne udenfor - det er hyggeligt :) God fornøjelse og god fredag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, det er dejligt, der sænker sig en anderledes ro :-)

      Slet
  5. Så fik du endelig din sne :-) I morges var der også hvidt derude hos os, men det er regnet væk sidst på eftermiddagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia, det gjorde der og jeg nyder det, blæsten må dog gerne gå væk :-)

      Slet
  6. Dejligt at du endelig fik din sne.. :-) her er det mest slud og ikke særlig rart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det er smukt derude, men blæsten gør, at det er koldt og vejen fyger let til, men jeg har jo fri :-)

      Slet