fredag, april 25, 2014

DET ER WEEKEND IGEN

Dagen er skudt i gang med en omgang LOOP, jeg blev helt forvirret, da jeg gik ind af døren fem minutter over syv i morges, for hold da op som der var summende aktivitet. Mon det er det gode vejr, som weekenden lokker med, der gør, at hele +60 banden er kommet tidligt ud af fjerene? Og det var ikke kvinderne, der summede mest, det var mændene, det var også en lille gruppe af dem, der bagefter satte sig i det lille afslapningsrum med en kop kaffe og snakkede sammen. Hyggelig måde at starte fredagen med. Jeg skyndte mig dog hjem og nød min morgenmad. Nu skal der bages kage til landmændene, og så SKAL der købes nyt tøj. Jeg er inviteret til fødselsdag hos en skøn kvinde, og der kommer mange andre skønne og smarte kvinder, så nu vil jeg have nyt tøj! Nu tænker du måske, skulle Lene ikke arbejde i denne weekend? Jo det skal jeg, men heldigvis er en god kollega med på, at vi bytter lidt rundt, så jeg snupper aftenvagt i dag, dagvagt i morgen og aftenvagt søndag, så kan jeg nå det hele alligevel. Og det bedste af det hele, sove længe søndag, for landmanden her i huset kommer hviledagen i hu, så der skal ikke smøres madpakker søndag.

Må du få en dejlig weekend med tid til at nyde vejret og andres samvær.

P1070881

27 kommentarer:

  1. Lykke til med shoppingrunde, Lene. Håper du finner noe fint.

    God helg, både på jobb og i bursdagsfeiring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth, weekenden går forrygende :-)

      Slet
  2. Tak i lige måde Lene, rigtig god weekend til dig med alle dine gøremål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ilse og må du nyde weekenden :-)

      Slet
  3. God weekend, og pøj pøj med tøjkøbet. Det er ski ikke altid nemt, når man bare SKAL og VIL have noget nyt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, nej men denne gang fik jeg købt noget :-)

      Slet
  4. Mange tak og i lige måde
    Lige om lidt tjekker jeg ud på weekend efter en uge som har været noget krævende på arbejdsfronten.Deadline blev nået i fin stil men det har krævet nogle lange aftener som du jo også kender alt til KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, håber du så har tid til at nyde denne weekends skønne vejr :-)

      Slet
  5. Uhh, tvangindkøb af tøj er ikke godt - jeg er meget bedre til impulskøb ;-) Jeg håber du finder noget, du kan bruge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg fandt og jeg er slet ikke til impulskøb fordi jeg hader at prøve tøj, og derfor kigger jeg aldrig på tøj med mindre jeg skal :-)

      Slet
  6. Godt du kan få tingene til at hænge sammen, men aftenvagt i dag og dagvagt i morgen lyder lidt hårdt.
    Andres samvær kommer jeg helt sikkert til at nyde i weekenden, for vi fejrer datterens 6 års fødselsdag i morgen og skal til konfirmation søndag. At der også bliver tid til en stille kop kaffe i solen kan jeg kun håbe på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Laura, det har da været perfekt vejr til fødselsdag og konfirmation, håber I har haft gode dage :-)

      Slet
  7. Jeg så lige og så på din solnedgang. Meget flotte billeder du har, så jeg ville lige lægge en lille hilsen :-)

    Mvh Claus
    polterabend

    SvarSlet
  8. Jeg køber tøj på samme måde som dig. Jeg går målrettet ud for at finde dette eller hint, typisk noget jeg har besluttet hjemmefra, og hvis de har det, er det fint, men jeg er virkelig på den, hvis de ikke har det, jeg havde planlagt, for jeg er virkelig dårlig til at se alternativerne. Held og lykke - du er sikkert bedre end mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, jeg tror ikke jeg er bedre end dig, men det lykkedes denne gang ved at jeg mærkede efter hvad der føltes godt at have på :-)

      Slet
  9. Og en god weekend til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, håber I nyder solen på altanen :-)

      Slet
  10. Det lyder jo helt fornuftigt. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Folehave, tak og må du også få tid til at nyde :-)

      Slet
  11. Åh, dig og dit tøj:-) Det er så herligt. Du ser så godt ud, og husk: "Alt klær en rose!" som min svigermor siger om sin søn (husbond)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, ja hvad er det med mig og mit tøj ;-) Jeg er vist lidt for selvoptaget ;-)

      Slet
  12. Det lyder som en travl og dejlig weekend, du har foran dig.
    Jeg må nok kigge" lidt" på noget arbejde, så jeg kan komme velforberedt i skole på mandag. Men jeg håber at finde tid til en liggestol og en kop kaffe på terrassen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, jeg håber meget at du får tid til at nyde terrassen uden arbejdsrelateret materiale. Mormor/farmor skal jo være klar til at nyde sine piger :-)

      Slet
  13. Uha jeg køber meget sjældent tøj som du :) Målrettet og til et bestemt formål... De gange jeg har forsøgt, er det slet ikke lykkedes mig! Håber du har bedre erfaring med dette :)

    Jeg husker så tydeligt da jeg havde weekend arbejde, det har jeg haft næsten hele mit arbejdsliv! Er pludselig meget taknemlig for, at jeg ikke har det længere, selvom man så har fri på andre tider...

    Håber du har nydt weekenden - trods alt :o)
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, jeg nyder i stor stil både arbejde og fest :-) Og at du skulle skrive første sætning, det kommer bag på mig, du har jo netop et væld af smart tøj, der kan kombineres på alle måder :-)

      Slet
  14. Det målrettede indkøb af tøj er noget af det sværeste. Men jeg er heller ikke vild med at "shoppe" - så bliver jeg helt vildt nærig og kan slet ikke se noget, jeg har brug for. Godt du fandt noget.
    Og jeg har nydt weekendens vejr, både med kursus, uventet middagsinvitation, hvor vi spiste på terrassen, og i dag skal jeg ud på tur som turledervikar på en tur gennem Lyngby Åmose - et ganske vidunderligt sted.

    SvarSlet