torsdag, april 24, 2014

DET VAR IKKE PLANEN

Og regnen går nordpå, dvs det brede regnområde som dækker næsen på Jylland, er nu her hos os.

Det var planen, at der skulle lægges kartofler i dag, det skal der så ikke, lige nu.
Det var planen, at jeg skulle i haven, det skal jeg så ikke, lige nu.
Det var planen, at jeg skulle have gæster, det skal jeg så heller ikke. Det er regnen dog ikke årsag til, men derimod en stakkels lille syg pige, som har brug for sin mor.

Nu vil jeg brygge mig en kop te, snuppe en nybagt bolle med ost og så sætte mig på kontoret.
  Der er altid noget at gøre for en husmor, en husmor er der nemlig altid brug for. 

6 kommentarer:

  1. Jeg må nok desværre indrømme, at det er mig, der har ønsket gråvejr (ikke nødvendigvis regnvejr, bare gråvejr som vi har det her), for min hjemmearbejdsplads fungerer ikke i fuld sol. Og jo, jeg burde arbejde og ikke lade mig distrahere af nettet :)
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Mette, det er ok, det er stoppet med at regne lige nu, så om lidt (når jeg ikke lader mig distrahere af nettet) går jeg ud. God arbejdslyst til dig :-)

      Slet
  2. Nå men så fik du da nogle timer, du kan bruge på noget, du ikke lige havde planlagt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg brokker mig ikke :-) Jeg fik strikket lidt og set serier

      Slet
  3. Ændrede planer kan nogengange skabe helt nye spændende oplevelser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det kan de, i dag blev det vist mest til lidt arbejde og lidt afslapning :-)

      Slet