mandag, maj 05, 2014

HVAD SKER DER LIGE HER?

Der er en time og tyve minutter til jeg skal af sted, og jeg er færdig! Færdig som i at jeg nåede at lægge nye bukser op. Færdig som i at mine nyindkøbte trusser, som ikke holder i syningen (nej de er ikke for små!), er repareret. Færdig som i at der er bagt boller, knækbrød og banankage. Færdig som i at der er handlet ind til landmændene (de kommer ikke til at lide nød, landmanden trak på smilebåndet, da han så de mange poser med boller i fryseren). Færdig som i at der er hævet Euro. Færdig som i at der er støvsuget. Færdig som i at kuffert og taske står pakket. Færdig som i at jeg har været i bad, sat hår og sågar lagt neglelak på tæerne. Det kan jeg nærmest ikke huske, hvornår jeg sidst har gjort. Jeg har tjekket min pakkeliste til MCturene, jeg har remset penge, pas, billetter, kamera, mobil og opladere op flere gange, men jeg kan ikke finde noget, jeg har glemt.  Til gengæld er jeg træt nu, klokken var jo halv fire i nat, da min hjerne syntes, vi skulle i gang med at gøre klar. Der må være noget, jeg har glemt.

18 kommentarer:

  1. Åhhh det er bare det værste.. at være klar i god tid, når man plejer at nå det i næsten sidste øjeblik, det kan jeg slet ikke håndtere, jeg er sikker på jeg MÅ ha glemt et eller andet ultra vigtigt. :-)

    Jeg kunne godt sige, at du skal sætte dig og nyde at alt er klart, men hvis du har det som mig, kan du ikke rigtig nyde det alligevel. Måske du skulle lakere fingre også, så kommer du helt sikkert bagud når det både skal tørre, lægges om fordi tålmodigheden ikke var til at vente på tørring. osv.. :-)

    Nyd din tur, du har helt sikkert fortjent nogle dage i det sydfranske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, faktisk så slapper jeg af lige nu med at læse blogs, men samtidig tjekker jeg også fagtermer :-)

      Slet
  2. Tihii :) rigtig go' tur.
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vinkede ellers helt vildt, da vi kørte over St. Vildmose i går sidst på dagen, men jeg tror ikke du hørte mig ;-)
      Mette

      Slet
    2. Mette, jeg har jo dårlig hørelse ;-)

      Slet
  3. Det passer jo meget godt, for den 1½ time gav du jo dig selv i morges :-)
    Godt du har enpc, så der kan læses blogs og den slags - men fald nu ikke i søvn over tastaturet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det passer lige med tiden :-) Og jeg kunne godt sove, men det venter jeg med til jeg er ombord på første fly :-)

      Slet
  4. Argh, det ville nok aldrig nogen sinde ske for mig, men hvis, så ville jeg garanteret gå rundt i små ophidsede cirkler og være fuldstændig overbevist om, at jeg havde glemt noget. Jeg håber, du har husket det hele - og kan købe dig til resten ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, det er så heller aldrig sket for mig før :-) Jeg har penge, pas og billet. En kæmpekuffert med tøj, så mon ikke det går :-)

      Slet
  5. Sådan gør jeg hver gang ;) jeg kan ikke fungere med at være i sidste øjeblik. Rigtig god tur og god fornøjelse og nyd du det bare, du har garanteret styr på alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, tak og jeg er kommet i tanke om noget, jeg har glemt, men det har jeg heldigvis på computeren :-)

      Slet
  6. Rigtig god tur, det lyder som om du er helt klar - og IKKE har glemt noget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, lidt har jeg dog glemt, se min kommentar ovenfor :-)

      Slet
  7. Svar
    1. Charlotte, det gør jeg :-)

      Slet
  8. Jeg håber ikke du glemte noget... jeg kender godt følelsen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille, det jeg glemte, havde jeg heldigvis på computeren :-)

      Slet