søndag, maj 11, 2014

NÅÅÅÅH hvor er de søde

Da jeg kom hjem fra træning i dag, stod en gave på trappen. Den var til mig!

P1090088

Lækker chokolade, smuk buket, men allerbedst det skønneste kort med de skønneste ord.

P1090089P1090090

P1090092

Som du måske husker, sender jeg sommetider en sms med en bøn om at høre et lille pip fra mine børn. Her blev det da et stort og skønt PIP. Jeg er så heldig at have fået disse børn, som nu er skønne voksne mennesker. Og tænk jeg har ikke en gang gjort noget ud af Mors og Fars dag, da de var små. Kommende børnebørn kan se frem til, at deres mormor/farmor lærer dem at skønne på deres mor og far, for jeg blev så glad, selv om jeg tit får skønne ord fra de to.

12 kommentarer:

  1. Det ord pip har fået en plads i mit liv...jeg smiler og tænker på dig, når jeg høre nogen sige det :-) mine børn gav også mig blomst og chokolade og heller ikke her i huset er de blevet oplært i den procedure ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, hvor er det dejligt at du også fik chokolade og blomster. Jeg smiler over ordet pip får dig til at tænke på mig :-) Og ved du hvad der er allerbedst? Da jeg snakkede med mine børn og fandt ud af at det var sønnen, der havde skrevet ordene. Og ham som altid siger at han ikke kan formulere sig! Det bliver jeg helt varm om hjertet ved at tænke på :-)

      Slet
  2. Der er ikke noget som søde ord, chokolade og kort.. når man er mor.. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke dog et pragtfuldt pip, du fik der. Det må virkelig varme.
    Jeg har heller ikke lært Charlotte op i mors dag, men jeg synes nu godt, at John kunne have gjort det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det varmede, især ordene. Og vi glemte vist at oplære dem begge to. Min mor og far fik heller ikke blomster den dag, men så fik de det på andre tidspunkter :-)

      Slet
  4. Søde børn :) Jeg har heller aldrig gjort noget ud af den dag og jeg har sagt til mine, at de ikke skal købe til mig bare for at købe - jeg elsker dem alligevel, men på trods af det, så bliver de også ved :) og jeg bliver selvfølgelig glad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, vi bliver jo glade, men elsket er de uanset hvad :-)

      Slet
  5. PS: Så er det mine børns far, som har sørget for at de huskede det som små - nok fordi han mistede sin egen mor, da han var 12 år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, du er gift godt :-)

      Slet
  6. Jeg tror, du vil få mange pip i resten af dit liv :-)
    I år ringede pigerne lørdag og sagde, at de altså kom hjem til middag om søndagen - selvom vi havde været i Sverige på tur hele weekenden. Ok, svarede jeg bare. Men kom først efter kl. 17, for vi skal lige nå hjem. Og de søde tøser havde købt en fin gaveæske med lidt øl, lidt chokolade, lidt spændende mandler - uhm. Lige efter moderens ønsker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, dejlige lækkerier :-) Men det bedste er da at få besøg :-)

      Slet