tirsdag, august 05, 2014

LIDT HAR OGSÅ RET

I dag skulle jeg egentlig gå klokken 14, da jeg skal have vagt til 16 i morgen. Jeg troede ikke, det kunne lade sig gøre, men lægestaben var den samme som i går, sygeplejepersonalet var også næsten det samme som i går. Patienterne var det faktisk også, og dog, 7 nye var kommet, men alt i alt gjorde det, at stuegangen gled som et smurt. Så mine erfarne kolleger mente godt, de kunne klare tjansen, hvilket jeg ikke var sen til at udnytte. Nu er der kigget på arbejdssandaler, og forhåbentlig har fabrikken dem, jeg forelskede mig i, i min størrelse. Der er lavet te og vaskemaskinen er sat i gang, jeg er trukket i shorts og bikini, og så skifter jeg mellem solnydning på terrassen og havelugning. Energien er helt væk, hvad angår løbeture og LOOP, så jeg går mig en tur om aftenen, ikke langt, men lidt har også ret.
Håber din tirsdag får plads til lidt af hvert.




12 kommentarer:

  1. Dejligt med gode kollegaer og samarbejde betyder alt...
    Ja sommeren er bestemt ikke slut og det er da rigtig dejligt, at du kan nå hjem og både nyde solen og lave lidt havearbejde (det er jo også en form for motion)... Jeg har et par hvide sygeplejer sandaler, dem er jeg faktisk rigtig glad for :) Nyd aftenen - kram fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina, og så kom jeg ovenikøbet i vandet i dag, yeah :-) Mine nye sandaler bliver røde, hvis de har dem i min størrelse, ellers bliver de hvide :-)

      Slet
  2. Det er dæleme også så varmt endnu, at det er næsten umuligt at arbejde ude. Ikke desto mindre har vi også gjort det, men vi sukker efter lidt lavere temperaturer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, i dag har det luftet her, så det hjalp på temperaturen :-)

      Slet
  3. Du ville da også være et overmenneske, hvis du også skulle ud at løbe i disse travle dage! Te og solnydning må være det helt rette :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, lige min tankegang :-)

      Slet
  4. Jo tak, min tirsdag bød på lidt af hvert, - faktisk en hel del, så lige i skrivende stund er jeg lidt træt, selvom jeg er stået op for en god halv time siden til en onsdag, - der sikkert også byder på en hel del..... Hverdag igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, hverdag igen hos dig og en helt ny skolereform, jeg kan godt forstå du er træt, god onsdag til dig. Her har jeg ikke sovet siden 1.40, hverdag igen :-)

      Slet
  5. Fornuftig prioritering, jeg fatter ikke at man kan holde ud at løbe i den trykkende hede der har været.
    God onsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, jeg har prøvet at løbe om morgenen kl.6, det var til at holde til, men når man skal møde kl 7 så er det udelukket :-)

      Slet
  6. Det samme her, solbad og lidt renden frem og tilbage mellem drivhus og bede. Ikke megen blogging, jeg er i behandling hos fysioterapeuten og armen driller. . .
    Fortsat god sommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elin, god bedring med armen. Jeg burde heller ikke, så lige nu øver jeg mig i at skrive med venstre :-)

      Slet