lørdag, marts 21, 2015

Værsgo!

Byturen blev i nabolaget, jeg fik hentet en bog hjem, som jeg glæder mig til at dykke ned i. Gåturen blev også lokal, det var bare at gå uden for døren og så gå 2,5 km den ene vej og dernæst 2,5 km den anden vej. Aftensmaden blev en curry med blomkål fra min kogebog, som jeg fik i julegave, nemt og velsmagende. Der er strikket, set serie, læst ugeblade og solen er nydt i fulde drag. Uden for bed kulden i næse og ører, men herinde sidder jeg lige nu og bades i solstråler. Værsgo – her er billeddokumentation.

P1010909P1010910P1010911P1010912P1010914P1010915

14 kommentarer:

  1. Så blå og stor er himlen bare i denne forårstid....dejligt at se :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, der er højt til loftet herude :-)

      Slet
  2. I har godt nok haft højt til himlen i dag! Flot ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det har været rigtig flot vejr, men koldt :-)

      Slet
  3. Åhhh et skønt syn, blå forårshimmel, her har det været gråt i gråt det meste af dagen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det var jeg det, jeg kunne læse, så jeg tænkte I hellere måtte lidt blå himmel :-)

      Slet
  4. Spændende bøger med inspiration til både sjæl og krop. Lyder som bog 1 er en man skal nyde i små bidder og plads til eftertanke. Bog 2, vi fulgte Hugh i serien om vegetar mad i et år. Det så ud til at han skiftede både stil og livsstil i det år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, bog 1 er stykker til at læse hver dag.Jeg glæder mig til at komme i gang med den. Jeg har ikke set serien med Hugh, kun få af dem, men jeg kan faktisk godt ud fra dem se hvad du mener :-)

      Slet
  5. Der har du da noget både til ånd og krop. Sikke et par spændende bøger.

    Her så vi ikke solen i går, men det kan man da se, at I gjorde. Herligt med solskin. Det er så godt for humøret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det er spændende bøger og jeg glæder mig til at bruge begge bøger. Solen er også fremme i dag, håber den skinner på dig også :-)

      Slet
  6. Skønne forårsbilleder - men man kan godt se, at det var koldt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bendicte, ja der var koldt :-)

      Slet
  7. Vores lørdag var grå, våd fra morgenstunden, og meget koldt blæsende. Både støvler, vanter og halstørklæde blev fundet frem igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, ja jeg kunne godt fornemme, at nordjylland vist som det eneste sted havde sol :-)

      Slet