mandag, marts 21, 2016

En anden måde at opleve på

Min mobil har en funktion, så den danner små film af de billeder, jeg tager, og sætter musik på. Så får jeg dem tilbudt og nogen gange kigger jeg på dem, og andre gange lukker jeg dem ned. I går klikkede jeg på filmen, og lige der oplevede jeg mine gåture om morgenen på en anden måde, end når jeg sætter ord på og udgiver som indlæg.
Jeg kan ikke sætte musik på, men her er lidt musik til at forsøde morgenstunden med. Jeg er pakkeklar efter en nat med få timers søvn, godt vi er tre, der kan styre bilen mod hovedstaden. Landmanden og Istvan skal arbejde på gården, jeg skal hygge mig med mine børn, mig selv og også være lidt sygeplejerske for min søn, som skal have opereret en visdomstand ud. God dag til dig.



DSC_0891DSC_0895DSC_0897DSC_0899DSC_0902
DSC_0905DSC_0908

14 kommentarer:

  1. Jeg håber, du får nogle gode dage i København. Og så ærgrer jeg mig lidt over, at du kommer nu, hvor jeg er på vej ud af byen, men jeg må mødes med dig en anden gang :)
    Go påske, Mette L

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette og i lige måde. Ja sådan er det når jeg vælger dagene op til påske :-)

      Slet
  2. God tur til hovedstaden Lene. Det bliver så desværre ikke denne gang vi ses, vi nyder livet i skoven hinsidan. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Inge, det er da også den perfekte uge at gøre det i, så vi må ses en anden gang :-)

      Slet
  3. Elsker den sang! Smukke billeder! Tak for dem, og god tur til staden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skøreliv, jeg holder også af den sang og vi synger den i mit kor :-)

      Slet
  4. Det var da en smart funktion! Så får du jo det hele flere gange :-)
    Smuk sang - det kendte jeg ikke. God tur til Staden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, ja det er da smart :-)
      Sangen kendte jeg godt, men har først stiftet rigtig bekendtskab med teksten i denne sæson , fordi vi synger den i mit kor

      Slet
  5. God miniferie i det kjøwenhavnske :-)

    SvarSlet
  6. Tak, Hanne, jeg nyder at være her, men jeg er nu tilbage i Nordjylland, når påsken starter, skal nemlig arbejde :-)

    SvarSlet
  7. God ferie i København sammen med dine kære. Dejligt for både dig og sønnen, at du kan være i nærheden efter visdomstand-operation. Der kan godt blive brug for lidt ekstra omsorg.

    SvarSlet
  8. Næ så fin en lille film! Ja, stjener - det ser vi ikke så meget, her hvor vi bor. Vi har af og til lånt et gæstehus ude hos Susanne på Blakshøjgård, og når man er oppe om natten og ser stjernehimlen blir jeg helt målløs!
    Alt godt med sønnen!

    SvarSlet
  9. Dejligt at komme hjemmefra, nyde Kbh. sammen med de unge mennesker, og få set lidt her og der. Ved jo du har masser af gode minder med hjem, det har jeg set på IG.

    SvarSlet