fredag, november 25, 2016

Hovsa

Planen var, at jeg i dag skulle træne tidligt i LOOP, men så kom jeg til at falde i søvn før aftensmaden i går, det medførte nattehygge med film, og så røg tanken om at stå op klokken 6. I stedet for gik jeg i gang med kontorarbejde i morges, indtil jeg kom til at kigge ud af køkkenvinduet, så ændrede jeg plan og strøg ud med kameraet. Planen var et hurtigt fotoshoot, men vejret var dejligt, og tanken om at gå solen i møde gjorde, at jeg fik gået 20 minutter frem og tilbage på min vej. Svanerne var konstant på vingerne og lyden af dem følger os troligt hele dagen. I dag var det også tid til plasmadonation; da jeg bookede tiden, havde jeg ikke tænkt på hvilken dag det var, så jeg havde planlagt en hurtig shoppetur bagefter. Den plan blev også ændret, for alle p-pladser i Aalborg var optaget klokken tolv. Så kørte jeg ud i Føtex, der var der også fyldt med mennesker, men heldigvis fik jeg da handlet og kom derfra uden alt for meget ventetid. Måske skal jeg næste år tænke på, om Black friday skal være min julegaveindkøbsdag? Det tror jeg næppe, jeg får åndenød og kan slet ikke tage beslutninger på sådan en dag.

Hjemme igen snurrer vaskemaskinen, landmanden har været inde til julekage (hjemmebragt) og te. Nu flytter han kartofler fra kølehuset, og jeg skal flytte mit legeme fra computeren, der skal til at ske noget. God fredag aften til dig.

P1040964P1040966P1040969

P1040968P1040973P1040974P1040976

13 kommentarer:

  1. Sikke en smuk morgen! Jeg er sikker på, at du havde godt af at pjække fra det dersens LOOP-træning!
    God weekend :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Skøreliv, og i lige måde. I dag har jeg så været i LOOP :-)

      Slet
  2. Jeg tænker også at morgen-gåtur gjorde dig meget bedre, end LOOP ville have gjort.

    SvarSlet
    Svar
    1. KS, det gjorde den, og LOOP kom så på programmet i dag :-)

      Slet
  3. Sådan kan det gå, men det er jo meget fint hvad der kommer ud af at gå solen i møde. Den sørger for gode oplevelser i øjeblikket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jørgen, det er meget smukke solop-og nedgange vi får for tiden. I dag er der dog gråvejr her hos os.

      Slet
  4. Du har en fantastisk udsyn til smukke himmelskud. Her er den skjult bag den støjvold vi bor bag. Men jeg nyder de røde farver mellem træernes grene.
    Jeg bliver også aldeles hjerneblæst af det mylder. Jeg kom til at tænke på Svante på udsalg...
    Der var dog en hyggelig stemning i gågaden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, jeg skal ud på vejen for at komme fri af træerne omkring gården, men så er der også frit udsyn :-)
      Jeg gad godt at have været inde i byen i går, men p-pladser var der ingen af.

      Slet
  5. Tak, Hanne og i lige måde. Og lige nu sidder jeg og lytter til den salme :-)

    SvarSlet
  6. Jeg så en god en på Facebook i går: "Spar 100 % på Black Friday. Bliv hjemme"
    Det gjorde vi så ... jeg afskyr trængsel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg sparer mange penge på den måde :-)

      Slet
  7. Meget smukke fotos. Black Friday kunne godt nok få folk hjemmefra - det glade vanvid - god weekend KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anette, og i lige måde :-)

      Slet