lørdag, april 09, 2011

DEN LILLE NY

Nej det er ikke hundehvalpen, som ikke kan kaldes hvalp mere, der hentydes til.

Det er derimod min fødselsdagsgave, som langt om længe blev indviet på aftenens gåtur ned til søen.

P1000010

P1000014

P1000033

P1000028

P1000026

 

 

 

 

 

 

Hvad mon Istvan ser/lytter efter?

Den her lille fyr og hele hans familie, som sang aftensang for os.

P1000025

Og så er mit lille nye kamera vist indviet! Og motorcyklen står klar, hvis nu vejret også er klar i morgen!

10 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en lille ny.. og det tar' jo super gode billeder.
    Hvis det er vejret der afgør MC turen i morgen, så kommer i på vejen. God tur og god søndag.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder du har taget. Det er da et hit med det nye kamera! Tillykke med det :-)

    Aftentur med hundebasser OG aftensang. Det lyder da helt fantastisk. Man blir' helt rolig af at se dine motiver.

    SvarSlet
  3. Tak Inge, jeg har fortalt landmanden, at hvis han kører en lille tur, vil jeg godt med, og han har heldigvis ikke tænkt på langtur :-)

    Tak Therese, det var også en ren lise at gå og fotografere :-)

    SvarSlet
  4. Smukke billeder. Og tænk at frøerne synger nu, hvor er det godt at vide.
    Rigtig god søndag:-)

    SvarSlet
  5. Sikke dejlige billeder I tager- dig og lille ny :-)

    SvarSlet
  6. Flotte bilete frå din aftentur.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlet
  7. Tillykke med den lille ny....skønt med nyt udstyr indimellem :0)
    Skønne billeder Lene.

    Må du have en rigtig god søndag i bagende sol :0)
    Dorthe

    SvarSlet
  8. Dejlig aftentur - og til lykke igen med den lille nye! Jeg holder mest af at høre frøerne synge - jeg kan ikke lide at se dem!

    SvarSlet
  9. Tillykke med dit nye kamera, og god motorcykeltur, det ser ud til at vejret holder :-)

    SvarSlet
  10. Tak i lige måde Ravheks, jeg tror ikke jeg før har hørt frøer synge, det har jeg så nu :-)

    Tak Miri, naturen og den lille ny er dem, der skal takkes :-)

    Tak i lige måde Ruth :-)

    Tak Dorthe og må du også få en solskinsdag i haven :-)

    Charlotte, tak og ja aftenture gør godt :-)
    Og jeg synes det var sjovt at sidde stille og se frøerne poppe op fra vandet :-)

    Tak Marianne, nu er de nye hjelme sat til opladning, så mon ikke motorcyklen kommer på sin første tur i år :-)

    SvarSlet