torsdag, maj 26, 2011

ÖMME FÖDDER OG ÖRER

Noget blev ikke som forventet, andet blev som forventet.

Et er sikkert, jeg er trät og sover godt om natten.

I eftermiddag har vi holdt fri fra konferencen og travet gennem Hamburgs gader. Fordi jeg er forfängelig og ikke ville have mine gode travesko paa ved konferencen, maa jeg nu döje med en meget öm höjre fod, men ikke om det skal afholde mig fra at gaa lidt mere, hvis de andre er frisk paa en aftensgaatur.

Foden maa hvile, naar vi sätter os ind i toget i morgen middag, basta.

God torsdag aften til jer.

5 kommentarer:

  1. Dejligt, der også bliver tid til oplevelser uden for konferencen :)

    SvarSlet
  2. Håber fusserne holder til udfordringerne.
    De må op når du atter rammer den nordjyske sofa :)
    Fortsat god tur.

    SvarSlet
  3. Øv hvor ærgerligt - pas nu på... du har kun de samme fødder, og de skal garanteret bruges, når du kommer hjem igen :-)
    Kunne du ikke have haft traveskoene i bagagen?
    Jeg synes også det var godt, at I havde tid til at opleve byen.

    SvarSlet
  4. Konferencer og storbyer er hårdt ved fødderne.. :-) Håber du har weekendfri når du lander derhjemme igen.

    SvarSlet
  5. Pernille, det tog vi os tid til :-)

    Tak Hanne, fødderne har været oppe og nu er de nede igen :-)

    Ellen, jeg havde ikke plads i den taske jeg ville bruge :-)

    Inge, jeg har fri, men skal nå en masse dejlige ting :-)

    hilsen Lene, som ikke kan logge på min egen konto ;-)

    SvarSlet