fredag, juni 18, 2010

LIGE NU

trænger jeg til latter og snak

Lige nu trænger jeg til afslapning.

Lige nu trænger jeg til at få tankerne sporet ind på andet end arbejde.

Så er det da godt, at 2 vennepar vil holde weekend sammen med os.

Så er det da godt, at vejret er ustadigt, ja undskyld, men hvis ikke så skulle landmanden køre om natten for at holde luften frostfri omkring kartoflerne, nu ser det ud til, at den kolde nat har rykket sig til søndag nat.

200611090030_cms6dognnordjylland

Så er det da godt, at køleskabet bugner af gode råvarer, som jeg skal forvandle til god mad.

Så er det da godt, at en dejlig kvinde med forstand på whisky vil overbevise mig og en anden skøn kvinde om, at vi godt kan lide  whisky, skønt vi mener, at det smager som medicin ;-) det er jeg spændt på.

Jeg glæder mig!  Og huset har nu fået sin gule kjole på, det pyntede.

DSC01790

16 kommentarer:

  1. ..det er så smukt!!!! Hyg jer....

    SvarSlet
  2. Den gule farve klæ'r huste rigtig godt. En slat whisky i kaffe med farin og flødeskum er da ok... :)

    Ha' en god weekend og nyd det dejlige selskab.

    SvarSlet
  3. fru koch, tak og i lige måde :-)

    Tak Jette, nu kan jeg så heller ikke lide kaffe ;-)

    SvarSlet
  4. Det ser veldig koselig ut! Kan flytte rett inn jeg:)

    SvarSlet
  5. Lige nu håber jeg
    - at du får den dejligste weekend i godt selskab.
    - at du får smag for whiskyen.
    - at solen vil skinne en lille smule på dit fine gule hus.

    SvarSlet
  6. Hvor ser huset dejlligt ud! Nyd weekenden, det lyder hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Ønsker deg ei flott hegl sammen med gode venner og god mat :)

    SvarSlet
  8. Hej Lene
    Det lyder som gode og sunde weekendplaner! Nogle gange trænger man bare ... og så er venner, god mad og afslapning den helt rigtige medicin ;-)
    GOD WEEKEND!!!

    SvarSlet
  9. Hvis ikke whisky'en er medicin, så lyder det som om besøget bli'r det! Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  10. Hvor er huset blevet fint.
    Rigtig, rigtig god weekend (med eller uden whisky-nydelse).

    SvarSlet
  11. Hvor bor du smukt, Lene, også udefra.
    Jeg synes nu, whisky er god medicin, he he. God fornøjelse med smagningen!

    SvarSlet
  12. Hvor lyder det hyggelig,håber i får en god weekend. Hvor har jeres hus fået en flot gul farve.

    SvarSlet
  13. Nyd latter, godt selskab og whisky.. og jeres fine nykalkede/malede hus
    Det lyder som en god weekend.
    Knus til dig.

    SvarSlet
  14. Håper du har/har hatt ein god weekend i lag med venner.

    God søndag.

    SvarSlet
  15. Jamen for d.... da Lene og Landmand, hvor er det bare blevet superdupergodt. Stort tillykke med nyt design på hjemmet.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  16. Petunia,tak, vi nyder det også :-)

    Tak Hanne alle dine ønsker for os gik i opfyldelse :-)

    Tak Charlotte :-)

    Tak Astrid, maden blev lige som den skulle være :-)

    Tak Megan, det blev en skøn weekend :-)

    Tak Anne, det var den rette medicin :-)

    Tak Eva :-)

    Tak Conny, nu kan jeg så drikke nogle slags whisky :-)

    Tak Conny, huset var også gult før, men nu er den blevet dybere gult, og jeg er glad for at I også synes, det klæder huset :-)

    Tak Inge :-)

    Tak Ruth :-)

    Tak sister og ferien er der ikke helt endnu, men meget snart :-)

    SvarSlet