søndag, juni 13, 2010

MIT YNDLINGTØJ

Hvad skal man have med på ferie?

Tja, når man skal på motorcykel i det danske “sommer”vejr, så sætter motorcyklens sidetasker begræsninger, og vejret lige for tiden er så svingende, så det kan være svært at beslutte sig.

Shorts eller lange underbukser? Sandaler eller gummistøvler? Smarte sommertoppe eller lune trøjer?

Jeg kan kun sige, at på vores  netop veloverstået 4 dages tur til Bornholm blev mit yndlingstøj de første 2 dage dette her:

IMGP5170

Billedet er fra vores ferie for 2 år siden, for billeder blev der ikke taget meget af de to første dage i denne miniferie; heldigvis skiftede regnen over til blæst de sidste to dage, så vi nåede at nyde lidt af Bornholms mange dejlige steder.

11 kommentarer:

  1. Ja, det kan være svært at vælge rigtigt i den "sommer" vi har lige nu. Er glad for at kunne læse at sneen ikke var fra Bornholm men fra Østrig ;o) Vi tager sydpå om lige præcis en uge - og som vi glæder os for herhjemme bliver det vist ikke sommer i år.... knus herfra

    SvarSlet
  2. Det må være rigtig svært at pakke til en motorcykeltur.
    Skal det ikke først og fremmest være varmt tøj? Men der er selvfølglig ikke plads til mange variationer.
    Jeg pakker altid for meget, når jeg skal afsted. Jeg øver mig i at lade være...... Måske lærer jeg det?
    ;-)
    Godt billede fra Østrig.

    SvarSlet
  3. Ja skønt med noget varmt tøj i denne sommer... Regn og blæst er vel ikke det fedeste mc-vejr.. er du helt sikker på at billedet ikke er taget de sidste dage..:-))

    SvarSlet
  4. Det var træls, at I ikke havde ordentligt vejr på Bornholm. Almindeligvis har de jo godt sommervejr, i hvert fald plejer de at have en lang sen-sommer. Så måske har I været for tidligt på den:-)

    SvarSlet
  5. Godt at I fik tørvejr de sidste par dage, så I kunne nyde Bornholm :)

    SvarSlet
  6. fru koch, jeg er også glad for at sneen ikke hørte til de hjemlige breddegrader, god ferie :-)

    Tak Betty, der skal både være varmt tøj og sommertøj :-)så der skal prioriteres benhårdt, det værste er næsten fodtøj ;-)

    SvarSlet
  7. Inge, jeg er helt sikker :-) med mindre Roskilde og omegen kan præstere noget vi ikke kan ;-)

    Charlotte, vi har ganske enkelt været for tidligt ude :-) En af deltagerne kaldte det her for den grønne vinter :-)

    Jette, de sidste dage gjorde ferien til vellykket :-)

    SvarSlet
  8. NÅ pyha- jeg var helt nervøs for at der stadig lå sne på Bornholm;)
    Jeg troede faktisk at man altid havde rigtigt tykt tøj på, når man kører motorcykel- dels pga chilleffekten og dels for at beskytte en mod " vildtflyvende" insekter ect. Jeg er sikker på du får valgt rigtigt.

    SvarSlet
  9. Jeg håber godt nok at vejret er bedre, når vi skal til Bornholm om 14 dage.

    Selvom man selvfølgelig klæder sig efter vejret, er det nu skønnest hvis der er lidt varme.

    Jeg glæder mig rigtig meget til et gensyn med den dejlige ø.

    SvarSlet
  10. Karin, på vores sommerferier har jeg ofte kun en t-shirt inden under jakken.Her var jeg udstyret med lang undertrøje og fleecetrøje :-)

    Helle, det håber jeg også for jer og jeg skal helt klart derover igen :-)

    SvarSlet
  11. Jeg kender beklædningsproblemet som bagsædepassager. Jeg glæder mig altid til, at jeg kan smide motorcykelbukserne og komme i cowboybukser, så der det lettere at bevæge sig.
    Lige nu har vi rigtig godt vejr hernede og de har lovet, at det skal fortsætte hele ugen. Men vi får se hvordan det går ☺

    SvarSlet