tirsdag, april 19, 2011

SPRECHEN SIE DEUTCH ELLER DO YOU SPEAK ENGLISH?

Knapt havde opgaven sluppet mine hænder, før næste udfordring var klar.

Min kollega og jeg har begge fået optaget et projekt til præsentation på den Europæiske Apopleksi Konference i Hamburg; heldigvis er det ikke som foredrag, men som det, der kaldes postersession.

En slags plakat som blikfang for projektet og små foldere, hvorpå projektet står beskrevet lidt mere udførligt, som kan udleveres og så skal man være til stede, så alle, der ønsker det, kan få uddybet projektet.

Der skal vist lige terpes lidt fagterminologi på engelsk den næste måneds tid.

Og fonde har været så søde at bevilge os penge til rejse og ophold.

Det skal nok blive spændende.

P1000124

6 kommentarer:

  1. Flot og tillykke med at I fik jeres projekt med på konferencen. Nogle dage i Hamborg er da helt sikkert til at leve med.

    SvarSlet
  2. Aiie hvor godt at komme ud i verden og lufte erfaringerne og lidt fremmedsprog.
    Hamborg er hot, så I må sørge for at der er indbygget turistpauser i konferenceprogrammet:)

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende. Tillykke :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det spændende! Og dejligt, at I fik penge til det!

    SvarSlet
  5. Det lyder spændende så er det med at øve lidt sprog...Tillykke med projektet og godt at I kunne få lidt sponsorhjælp...;-D

    SvarSlet
  6. Tak Inge, jeg glæder mig til at gå på opdagelse og har inviteret landmanden derned et par dage :-)

    Hanne, og vi er tre kolleger, der skal af sted, så jeg glæder mig :-)

    Tak Pernille, jeg håber forventningerne bliver indfriet :-)

    Charlotte, ellers var vi ikke kommet af sted, så det er godt :-)


    Tak Annemarie, ja vi må snakke engelsk sammen nu :-)

    SvarSlet