tirsdag, januar 31, 2012

DET ER KOLDT OG MAN MÅ GÅ SIG VARM

Efter at have frosset med anstand blev det en medstuderende for meget, så hun slog i bordet, og det virkede, varmen begyndte at komme. Kroppen forsøgte at råbe mig op, da jeg kom hjem, men jeg overhørte råbet, jeg drak te, jeg strikkede, jeg læste lidt mails, jeg strøg lidt tøj, til sidst blev undskyldningerne for tydelige, så jeg tog varmt tøj på og gik en tur. Istvan fik lov at komme med, selv om jeg godt nok var bange for, at man ville kunne se mig stå på støvler bagefter hunden henad vejen, for der var spejlglat under sneen.

 P1030037

Nu er kroppen varm, det kribler og krabler under huden, alle sanser er vakt, og jeg er klar til læsning og afslapning.

P1030046

6 kommentarer:

  1. Godt du kom ud i det smukke vejr,det gjorte jeg også men det var i bil.Smukke billeder.

    SvarSlet
  2. Tak Conny :-) Ja en gåtur gjorde godt

    SvarSlet
  3. ..og det bliver koldere.. :-) Du må have pigskoene på, eller lade Istvan løbe.

    SvarSlet
  4. Det var da et utroligt fjollet nyt og moderne system.
    Eller også udtænkt under lidt varmere himmelstrøg hvor de ikke risikerer sne hver og hver anden dag!

    Flotte kolde billeder!!

    SvarSlet
  5. At fryse er ikke godt. Men det er alligevel værre, når det er for varmt. Man kan jo, som du skriver tage mere tøj på og tage tæpper med, men hvis det er for varmt!
    Dejligt, at du kom ud i det gode vejr. Jeg nåede ikke andet end frem og tilbage mellem kirke, hjem og byens butikker.

    SvarSlet
  6. Inge, på nederste billede er en skikkelse i det fjerne, en ung mand, som hver dag løber, og han løber stærkt, uanset vejret! Jeg glemte at se på om han havde pigsko på :-)

    Tak kong mor, jeg håber at systemet er i orden til i morgen ;-)

    Charlotte, i dag nåede jeg ikke ud, og jeg kan mærke det på krop og humør :-)

    SvarSlet