lørdag, januar 28, 2012

LØRDAGSOPSTARTSVANSKELIGHEDER

Hvis jeg nu kunne finde ud af at downloade det dersens wordfeud til landmandens julegave, mon så ikke jeg kunne få mange point for overskriftens ord?

Det er så slet ikke missionen for i dag. Planen er: en lang gåtur, endnu et forsøg på at få en hulahopring i sving om min bævrende talje, men mest af alt skal jeg have læst artikler og bøger. Landmanden er kørt på opdagelse tidligt i morges, og Istvan syntes så, han herefter skulle gøre mig opmærksom på alt, der lavede en lyd udenfor. Nu er vi stået op, har begge spist morgenmad, og lige nu prøver jeg at finde kickstarteren til min energi.

DSC05083

Mon din lørdag er fyldt med spændende planer, jeg håber det.

 DSC05094

14 kommentarer:

  1. Sig endelig til når du får downloadet wordfeud, så snupper vi et spil. Men et godt råd Lene, vent til du er færdig med din opgave.. Det er en tidsrøver af rang. :-)
    Du må have en rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Inge, jeg kan ikke finde ud af at downloade det ;-) så jeg må nok hellere lade det ligge et stykke tid endnu.

    SvarSlet
  3. Ja, kast du dig over hula hop ringen istedet. Jeg kan på ingen måde få ringen til at blive hvor den skal...sejler flot og frejdigt ned omkring anklerne hver gang. (ikke fordi jeg ingen hofter har.....) En af pigerne på vores gym hold fortalte at hun havde viklet et stort tørklæde omkring hoften for at holde ringen på plads.....tjae, det virker måske hos nogen , bare ikke her. Go fornøjelse fra Joan M.

    SvarSlet
  4. Ingen spændende; kun hyggeplaner indendørs i Sverige - det sner, så vi gider ikke arbejde udenfor :-)
    Pas nu på med de ordlege - de er vist farlige ...

    SvarSlet
  5. Wordfeud er en sjov og dejlig tidsrøver, så vent du bare lidt endnu.....
    Jeg har ødslet min formiddag i Ikea i sneglefart, med kaffe og boller og kun en lille plante kom med hjem. Rigtig hyggeligt.
    Jeg er bange for at lørdagsplanerne ikke rækker til noget som helst mere for en gangs skyld:)

    SvarSlet
  6. Håber du har fundet energi til at få dagen i gang. Ja wordfeud er sjovt - man bliver meget grebet af det. God lørdag.

    SvarSlet
  7. Tak Joan, nu kan jeg få den til at cirkulere den ene vej i ½ minut, men den anden vej! :-)

    Ellen, ordlege bliver ikke min leg, så længe jeg end ikke finde ud af at downloade ;-)Jeres planer lyder rigtig hyggelige.

    Eva, jeg venter og det lyder godt, at du lader roen og lørdagen være sammen :-)

    Tak i lige måde Anette. Energien er kommet :-)

    SvarSlet
  8. Wordfeud tør jeg ikke begynde på.
    Skønt med en vagthund - men lidt upraktisk at man ikke kan skrue ned for den:-)
    Vi havde, som det fremgår af min blog, igen en dejlig dag i Qvindfolk.

    SvarSlet
  9. Sig endelig til når din opgave er færdig. Så skal du få en vejledning i download af wordfeud.
    Lørdag var først hygge med familien, så lidt rengøring og nu aften-nattevagt i medicinsk skadestue. Stille indtil videre (ellers sad jeg jo ikke her og læste blogs :-) )

    SvarSlet
  10. Charlotte, jeg tænkte på jer, overvejede at køre op til jer, men der var lektier på to-do listen :-)

    Laura, tak, jeg vender tilbage :-)
    God vagt til dig med tid til at sove og læse blogs :-)

    SvarSlet
  11. Jeg håber du fik gang i din lørdag! Jeg var 1 hel time på min crosstræner - fik købt ind og gået tur med de herreløse hunde i 2 timer!! Så jeg er godt brugt!

    SvarSlet
  12. Godt gået kong mor :-) Jeg fik gået 5 km, men hulahopringen er jeg ikke nået til endnu ;-)

    SvarSlet
  13. Jeg tør slet ikke begynde på Wordfeud :-) Håber du havde en god lørdag, Lene, og fik læst det, du skulle. Vi brugte en del af dagen på en lang travetur med en ven.

    SvarSlet
  14. Tak Madame, næh det kan godt ske, at vi skal holde os fra det spil ;-) Det er dejligt med lange traveture, hvor der er tid til at snakke sammen.

    SvarSlet