tirsdag, januar 24, 2012

TÆNKE TÆNKE TÆNKE

eller måske er det skærm, skærm, skærm, der er årsag til hovedpine. Jeg håber ikke, jeg allerede skal have ny brillestyrke, for så kunne jeg da få hovedpine af at tænke money, money, money.

DSC05074

Når mine børn klagede over ukarakteristiske symptomer så som hovedpine, kvalme og svimmelhed, så kunne de nærmest udenad moderens spørgsmål: Har du fået nok væske, søvn og frisk luft?

DSC05078

Jeg kunne svare ja til de første to, da jeg kom hjem med hovedpine, nu kan jeg svare ja til det sidste også, og hovedpinen er væk.

DSC05080

10 kommentarer:

  1. Og sådan vender den tilbage til afsenderen. Tænk hvis alle gik en tur istedet for at springe i pilleglasset som det første.

    SvarSlet
  2. Godt du slap af med din hovedpine; Lene. Jeg stiller også altid de spørgsmål til særligt min datter, men hun kan desværre altid svare ja til det hele, og hovedpinen er der alligevel. Jeg tror det er noget aldersbetinget migræne af en slags, og jeg håber, hun vokser fra det.
    Mht til dit forrige indlæg giver det da i høj grad mening. Jeg tænker også lidt i forhold til misbrugere, for hvem fortiden kan være smertefuld og nødvendig at glemme, mens fremtiden er meningsløs og derfor ikke værd at stræbe efter. Nuet handler så mest om at dulme de forskellige smerter - giver det mening? Det var bare lige sådan nogle tanker, der faldt mig ind :o)

    SvarSlet
  3. Dejligt at slippe for hovedpinen. Vejret har da også været lige til gåtur i dag:)

    SvarSlet
  4. Frisk luft og væske gør underværker. Og smuk udsigt på din gåtur..;-D

    SvarSlet
  5. Det var godt du tog din egen medicin.. :-)

    SvarSlet
  6. Godt hovedpinen forsvandt. Det plejer også ofte at hjælpe her med en gåtur :)

    SvarSlet
  7. Det var da godt at du ikke skulle have nye briller! ;-)

    SvarSlet
  8. Susanne, jeg er ikke så god til at tage smertestillende ;-)

    Nina, jeg håber også din datter vokser fra det.
    Det giver mening for mig, at unge, som ikke kan se deres fremtid, sløver deres nutid

    Eva, vejret var skønt og så tusmørkestemning med lidt sne, herligt :-)

    Annemarie, det her kunne gåtur kurere, og jeg nød også udsigten :-)

    Inge, ja det kunne jeg jo lige så godt prøve :-)

    Anette, frisk luft er en mageløs medicin :-)

    Kong mor, jeg håber jeg kan udskyde det :-)

    SvarSlet
  9. Det er de samme chek-spørgsmål vi bruger her i huset! Det er udelukkelsesmetoden, og heldigvis virker det jo som regel! Godt det også var tilfældet for dig.

    SvarSlet
  10. Charlotte, det må siges at være gamle husråd, som stadig gælder :-)

    SvarSlet