søndag, januar 01, 2012

VI TAGER ET ÅR TIL

Uanset om vi vil eller ej, så går tiden, om en uge er jeg mor til en 26 årig ung kvinde, hvordan kan det gå til, når jeg nu ikke bliver ældre?

De sidste dage er tilbragt sammen med gode venner, vi har spist og spist og spist.

DSC04818

DSC04816

 

 

 

 

 

DSC04820

DSC04827

 

 

 

 

 

Vi har snakket og hygget. Vi har skudt nytåret i gang. Vi har gået en lang forfriskende tur med hundene. Vi har spist hotdogs dagen derpå.

DSC04835

Eftermiddagen er tilbragt i sofaen sammen med datteren, masser af slik og småkager og en god film. Sød, hjertevarm, morsom og charmerende, den perfekte film til denne dag.

DSC04839

2012 er i gang, hvad mon dette år vil byde på? Hvad vil jeg gerne nå i dette år? Hvad betyder noget for mig? Svarene er ikke klar, der skal tænkes videre.

Jeg ønsker dig et godt og velsignet nyt år.

13 kommentarer:

  1. Rigtigt dejligt nytår til dig og dine!
    Det er nemlig utroligt at børn bliver ældre og vi stadig er det samme! :-)
    SIKKE en flot kage! .. og tallerken!!

    SvarSlet
  2. Lyder som en dejlig nytårsfejring!
    Du og dine ønskes et rigtigt godt nyt år - og tak for blogfællesskab og Qvindfolk-medvirken i året, der er gået!

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig bliver du ikke ældre, det gør ingen af os :o) eller......


    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Sådan er det bare. Det er en naturlov, at børnene bliver ældre, men vi gør det ikke!

    Vi ved (heldigvis) ikke, hvad 2012 bringer, men det bliver sikkert noget godt :-)

    SvarSlet
  5. Godt nytår. 2012 er her jo, om vi så ved, hvad vi vil lægge vægt på eller ej. Det er faktisk det gode ved tiden:) Og mon ikke vi får styr på det på et tidspunkt?

    SvarSlet
  6. Tak kong mor, ja hvornår er det at aldringsprocessen går i stå? :-)
    De tallerkner er jeg helt vilde med, de er desværre ikke mine, vi var andetsteds, og tallerkenejeren stod for den smukke islagkage :-)

    Selv tak Charlotte, jeg skal lige have snakket med landmanden og så krydser jeg fingre for at du ikke har optaget på dit retrætehold :-)

    Tak Lone, næh det er da noget underligt noget ;-)

    Ellen, når du siger det, så tror jeg på den naturlov :-) 2012 bliver godt, håber jeg.

    Tak Eva, om ikke før, så ved næste nytår ;-)

    SvarSlet
  7. Tusen takk Lene.

    Alt godt for året som kommer, ønskes deg herfra også.

    SvarSlet
  8. Dejligt med festlig fejring af årsskiftet.
    Glæder mig til ord og billeder her i 2012.

    SvarSlet
  9. Superlækker kage og lækkert middagsbord...Du ønskes også et godt nytår...

    SvarSlet
  10. Tak Elisabeth :-)

    Tak i lige måde Hanne :-)

    Tak Annemarie :-)

    SvarSlet
  11. Godt nytår, Lene - jeg håber, det bliver smukt og fyldt med kærlighed

    SvarSlet
  12. Tak moster Tulle, jeg håber det samme for dig :-)

    SvarSlet
  13. Tak Lene - jeg ønsker dig et lykkeligt 2012 med mange glæder :)

    SvarSlet