mandag, januar 23, 2012

VIL DU MED?

En studiedag med indbygget solskin udenfor vinduet må nødvendigvis indebære en lang gåtur. Så da kapitlet i patientologibogen og to artikler var læst, trak jeg vandrestøvlerne på, de gode jagtsokker kom på sammen med min lune windbreakertrøje og kameraet på maven, så var jeg klar. Udenfor afslørede gårdspladsen at jeg ville skulle skøjte mig frem ad vejen, så frosten afgjorde sagen.

DSC05008

En tur langs markerne var en mulighed, det har været udelukket hele efteråret pga det meget vand, men nu kunne frosten holde mig ovenvande, og vandrestøvlerne kunne støtte mine fødder hen over stubbene.

DSC05019

Ahh, frostluft, solskin og motion, findes der noget bedre?

DSC05040

Jeg håber, at solen skinner på dig, og at du får tid til at indånde den friske luft.

DSC05063

12 kommentarer:

  1. Ja jeg er på vej.. åhhh nej nu nåede jeg det alligevel ikke, men tak for tilbudet og dine dejlige billeder fra turen.. :-)

    SvarSlet
  2. Selv tak Inge, vi tager da bare turen igen :-) Skal du ikke snart til Nordjylland ;-)

    SvarSlet
  3. Man ser meget lysere på det hele med frost og klar himmel:)

    SvarSlet
  4. Eva, så sandt, så sandt :-)

    SvarSlet
  5. Tak for turen........januar er nu alligevel ikke så ringe endda set gennem din linse ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Selv tak Dorthe, vi har vist nærmest skrevet synkront hos hinanden :-)

    SvarSlet
  7. Åh jo gid jeg skulle.. Vi har desværre alt for travlt til at holde de aftalte møder i kredsene i øjeblikket, vi er beskåret fra 26 til 16 personer i IT afdelingen, og det begynder at gøre ondt rundt omkring. :-) Men jeg har ikke glemt dig, og lige pludselig får du en mail om at jeg skal derop.

    SvarSlet
  8. Inge, det er svært at få tingene til at hænge sammen lige nu. Jeg vil glæde mig til en mail :-)

    SvarSlet
  9. Tak for turen. Der er ikke noget så fint, som et koldt landskab.

    SvarSlet
  10. Selv tak Susanne, det var et herligt vejr :-)

    SvarSlet
  11. Helt enig, bortset fra det med frostvejret ... men det er jo nok alliegevel bedre end smattet mudder ;-)

    Et stort tillykke med poster-succesen - det er bare så godt gået.

    SvarSlet
  12. Tak Ellen, frostvejr er bare bedre end mudder :-)

    SvarSlet