søndag, januar 22, 2012

JEG BEHØVEDE SLET IKKE AT LEJE

Jeg var jo inviteret til forpremiere i biografen og ville gerne se de tre foregående film. Så er det jo herligt, at TV2 viser dem alle i den her weekend som optakt til premieren i næste uge.

Nu vil jeg se, om Tom Cruise ændrer sig lige så markant som fra etteren til toeren, hvor han gik fra at være den kortklippede, veltrimmede til den lidt mere langhårede og muskuløse helt. Kan I andre så hygge jer med Lykke, eller hvad I nu skal lave denne søndag aften.

5 kommentarer:

  1. Vi så bare Lykke. Som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal mene om ... er ikke umiddelbart begejstret - nogle af personlighederne er lidt overdrevne, synes jeg. De fleste, faktisk. Men det skal de måske være - det virker bare så uægte på mig, me njeg skal nok bare lade være med at tage den alvorligt ;-)

    SvarSlet
  2. Læser avis, retter krydsord (løsningen fra forrige søndag) blogger er på facebook, laver ingenting:-)

    SvarSlet
  3. Ellen, så hellere lidt action ;-) Serier får jeg sjældent set.

    Charlotte, af ingenting lyder det nu meget hyggeligt :-)

    SvarSlet
  4. Ikke Tom Cruise, SLET ikke Lykke, ikke noget som helst. Jeg gik tidligt i seng og plejede min søndags-blues....

    SvarSlet
  5. Eva, åh søndags-blues kender jeg, håber at søvnen aede din kind og gav dig et kram :-)

    SvarSlet