mandag, juli 20, 2009

KANONBRAG

Snart er ferien et overstået kapitel, men de sidste dage skal nydes i fulde drag. Og dagen i dag bliver helt sikkert med masser af snak og grin, for Liselotte har lovet at sætte Åse til at finde vej herop i sommerlandet. Det bliver godt.

Weekenden sluttede med et ordentligt brag. Blokhus har fået sin gamle kanon tilbage, og den blev indviet i går. Resten af sommeren vil den skyde solen ned hver aften kl. 21 bistået af et nyoprettet kanonlaug.


Solen har endnu ikke helt fået varmet luften op, men jeg håber at det kommer. Jeg vil gå mig til varmen med støvsugeren ;-) ha en god dag.

10 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikkert en dejlig dag i Liselottes selskab.
    Hvor det en god tradition med at skyde solen ned.. jeg elsker sådanne traditioner..

    SvarSlet
  2. Og du har da nydt din ferie i fuldedrag :-)

    SvarSlet
  3. Du kunne måske have været løbet ind i min søster...hun var i Blokhus hele sidste uge hos svigerforældrene....

    SvarSlet
  4. Åh, som jeg glæder mig til min visit, Lene :-)

    Vi ses om et par timer :-)

    SvarSlet
  5. I må have en 'kanon dag'. Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  6. Dejligt som du nyder ferien Lene. Hils Liselotte og jeg tror i får en hyggelig dag :-)

    SvarSlet
  7. Lyder rigtig hyggeligt:)

    SvarSlet
  8. Hils Liselotte og giv hende et kram fra mig :)
    Husk at komme godt ud i krogene med støvsugeren - det tjekker hun jo ;) som om :)

    SvarSlet
  9. I får en god og hyggelig dag. :)

    SvarSlet
  10. Mette, jeg tror også det bliver en elsket tradition :-)

    Miri, det har jeg :-)

    Anne, hvem ved, måske har jeg set hende ;-)

    Liselotte :-)

    Jeannette, det havde vi :-)

    Marianne, det havde vi :-)

    Marianne, det var det :-)

    Helle, hun glemte at tjekke det ;-)

    Jette, det fik vi :-)

    SvarSlet